• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Cybele

Höstflicka - kan du förklara närmare war tsh är? Hur skulle det påwerka din grawiditet? (Wilka fina bilder du hade lagt upp!)

Igår war jag faktiskt rätt lugn och imorse kom jag på att jag nästan förnekar för mig själw att jag är grawid. Är det inte lustigt hur olika wi är, jag mår mycket bättre om jag inte "tar ut glädje i onödan" ;) Hoppas på ytterligare en lugn dag idag - mer att packa!

Trollis - skickar kostrekommendationerna separat. (hoppa att jag hittade rätt trollmor!)

• Mammiztill2
    Konvaljen skrev 2009-10-07 09:36:24 följande:
    Mammiz: vilken historia ni har haft och vilken pärs att ta bort äggledare. Jag ställer ytterligare fråga till dig, varför ska man inte ha glidmedel? Shit, det är nästan en nödvändighet för mig, men har alltid varit det.Läkaren jag träffat, på en privatklinik där vi bor, sa att det är väldigt vanligt att första barnet blir till direkt men att det senare är svårt med andra. Det kändes skönt att höra men samtidigt märkligt, på alla frågor man får känns inte inte direkt så vanligt. Därför är det skönt att hitta till sådana här trådar, där det finns fler i samma sits.
    Allt man för in försvårar för simmarna.
    Det är kvinnans ph värde och "klimat" där inne som är de naturliga hos friskt underliv.
    Men läkaren sagt att man inget ska använda, utan får ta till saliv på ett eller annat sätt om de måste vara.

Får skriva mera i kväll, har lite o berätta och ska komentera era andra inlägg så gott ja kan o Orkar..

Måste äte lite mellis, sen köra ut lite med tösen som är lite rastlös.
    kram o hej så länge
  • Prisssan

Mammiz: Det ska finnas någon sorts glidmedel som är ok att använda. Men kommer inte på vad det heter nu.
    I många glidisar finns spermiedödande medel också.

Ego: Jag har haft världens ont i tuttisarna nu i två dagar och igår blev de helt hårda, som om jag har mjölk i dem. Katastrof... sov fyra timmar igår natt och tre i natt.
    Jobbat så gott jag kan men nu är jag bara helt slut

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-07 18:20:54 följande:
    Mammiz: Det ska finnas någon sorts glidmedel som är ok att använda. Men kommer inte på vad det heter nu.I många glidisar finns spermiedödande medel också.Ego: Jag har haft världens ont i tuttisarna nu i två dagar och igår blev de helt hårda, som om jag har mjölk i dem. Katastrof... sov fyra timmar igår natt och tre i natt.Jobbat så gott jag kan men nu är jag bara helt slut
    kan det vara preeseed som du menar?

Jobbigt med tuttarna.. vad kan det vara tro?
    Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-07 18:35:58 följande:
    kan det vara preeseed som du menar? Jobbigt med tuttarna.. vad kan det vara tro?
    Kan vara det.

Jag vet inte, kan man bli lite knäpp (läs knäppare) med hormonerna efter op?
  • Åttan
    Prisssan skrev 2009-10-07 18:39:39 följande:
    Kan vara det.Jag vet inte, kan man bli lite knäpp (läs knäppare) med hormonerna efter op?
    det ska inte vara skadligt varken för slemhinnan eller spermierna iallafall..

ok.. jobbigt som sagt var.. hoppas att det ger med sig snart..
    Snart ska vår sista eskimå få komma in i värmen..
  • Prisssan
    Åttan skrev 2009-10-07 18:40:50 följande:
    det ska inte vara skadligt varken för slemhinnan eller spermierna iallafall.. ok.. jobbigt som sagt var.. hoppas att det ger med sig snart..
    Gör det säkert Bara vanligt trams...{#lang_emotions_throwup}
  • Trollmor

Roligt att det bara kom mad en rad av det jag skrivit

• Trollmor

Berättade lite om TSH, orkar inte skriva igen just nu. Jag hade lite högt TSH förut ju, men fick Levaxin, reagerade med längre lutealfas på en gång. (hade kort innan 9 dgr)

Vi provade nåt glid som skulle vara bra för simmarna, men det var inge vidare glid...

www.storkhjalp.com/zestica.asp

Cellisen: Skumt med boobsen

Svar på tråden Syskonlängtan 4