• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Indratvillingmamma
    playmate86 skrev 2009-11-05 14:02:31 följande:
    har varit på speciallist mvc och gjort undersökning idag för att se hur tappen ligger och om lille man sjunkit något....är öppen 2cm har värkar var tionde min och slemproppen är bort och hon kunde klappa honom på huvudet.. :)de gissar på att han kommer till helgen
    Vad spännande! Håller tummarna för att du får gosa bebis snart.
  • Sofhol

nu var de där vaccinet taget. & gudars va öm jag e i armen. hoppas på att ja bara blir de har inte tid att bli dålig.

• Noblesse

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev i den här tråden. Nu är jag i alla fall i vecka 20 och magen är riktigt stor redan, mycket större än med sonen vid den här tiden i graviditeten. Men det blir väl så när man blir gravid så tätt Känner massor av rörelser och det är så mysigt.

Jag var iväg till Storken i onsdags och vaccinerade mig där Det gick jättebra, sprutan kändes inte ens och jag blev bara öm i armen senare mot kvällen och är fortfarande lite öm. Känner inget annat. Hörde och läste igår också att man nu bara behöver ta en spruta istället för två så länge man inte har nedsatt immunförsvar eller är barn.