• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    Indratvillingmamma skrev 2009-11-02 22:12:32 följande:
    Oftast är båda hemma när en är sjuk, men det beror på vad det är för anledning till att man är hemma. Magsjukor, influensor och sånt är det ju givet att man håller båda hemma. Taskigt att sprida smitta om man kan undvika det!Känns skönt att de är ute mycket på dagis för jag tror att de håller sig friskare då. På barnens förra förskola var de ute jättemycket och vi var nästan aldrig hemma med sjuka barn då.
    Jag tror oxå att de håller sig friskare då, så det är jätteskönt att de är ute mycket här.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-11-03 23:25:15 följande:
    Tjillevippen!!
    hej hej
    du går gratta stora pojken i efterskott från mig.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • playmate86

hur står det till här inne då...

en annan räknar dagarna nu bara 13dagar kvar till bf gissar dock p att jag går en vecka över tiden.....

någon här innen som blivit vaccinerad eller som inte tänker göra det du som inte tänker hur resonerar du är lite nyfiken på hur folk resonerar på detta

• Sofhol

Hej. nån i denna tråd som tagit lr ska ta vaccinsprutan mot svininfluensan?

Sofhol skrev 2009-11-05 11:03:58 följande:
    Hej. nån i denna tråd som tagit lr ska ta vaccinsprutan mot svininfluensan?
    Jag, min sambo o våran stora son tog det i tisdags kväll.
  • Sofhol

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-05 11:06:19 följande:

Jag, min sambo o våran stora son tog det i tisdags kväll.
    Okej, Reagerade ni någe speciellt efter pga sprutan. Jag & kompisen som oxo e gravid ska till kvinnohälsan idag & ta den.
    Sofhol skrev 2009-11-05 11:09:46 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-05 11:06:19 följande: Okej, Reagerade ni någe speciellt efter pga sprutan. Jag & kompisen som oxo e gravid ska till kvinnohälsan idag & ta den.
    Min sambo o våran son kände inget, de har inte haft ont i armen alls o mår jättebra.
    Medan jag har såå ont i armen så jag knappt kan röra den o mår riktigt skit dåligt. Har feberkänslor, fryser, mår illa, orkar ingentin o så fort jag rör mig så värker armen nåt så fruktansvärt.
  • playmate86

har varit på speciallist mvc och gjort undersökning idag för att se hur tappen ligger och om lille man sjunkit något....

är öppen 2cm har värkar var tionde min och slemproppen är bort och hon kunde klappa honom på huvudet.. :)

de gissar på att han kommer till helgen

• Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-11-05 14:02:31 följande:
    har varit på speciallist mvc och gjort undersökning idag för att se hur tappen ligger och om lille man sjunkit något.... är öppen 2cm har värkar var tionde min och slemproppen är bort och hon kunde klappa honom på huvudet.. :) de gissar på att han kommer till helgen
    spännande värre, då hoppas vi på det bästa för dig..
Svar på tråden vi i linköping 1