• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-10-18 15:29:38 följande:
    hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippiiNuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen... ha de gött alla kramar
    skulle gärna ta en fika,men jag har lyckats bli sjuk.
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-10-18 15:36:29 följande:
    skulle gärna ta en fika,men jag har lyckats bli sjuk.
    kan vi alla bli så de är lugnt
  • Marayah
    hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippiiNuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen...

ha de gött alla kramar
    Ska bli skojj gumman.
    Här blir det en fullspäckad vecka. Längtar så tills jag ska på praktik. Nu e de Nääääära. Idag bär det av på skolan för validering, imorgon bär det av för handledning och på onsdag har vi likabehandlingsdag.
    På lovet till veckan kommer mina päron med. Längtar till massor nu!!
    Hoppas alla får en trevlig vecka.
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-10-19 08:46:35 följande:
    Ska bli skojj gumman. Här blir det en fullspäckad vecka. Längtar så tills jag ska på praktik. Nu e de Nääääära. Idag bär det av på skolan för validering, imorgon bär det av för handledning och på onsdag har vi likabehandlingsdag. På lovet till veckan kommer mina päron med. Längtar till massor nu!! Hoppas alla får en trevlig vecka.
    Ska du inte med till Therese idag?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • FamiljenLindwall
    hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippiiNuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen... ha de gött alla kramar
    Jag har tid att ta en fika på onsdag med dig om du vill ska själv in till stan när är du inne då ? Om jag inte åker på att åka upp med lille man för prov tagning får svar på det i morgon , Annars kan jag enda till 14:30 då jag måste vara hemma till nelly slutar fritis
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-19 09:04:35 följande:

Ska du inte med till Therese idag?
    Hon hade ju glömt att jag med skulle på Validering som Jonas. Så därför fick jag hoppa fikat idag.
  • playmate86

hur vet man om man har värkar eller för värkar???

har i en veckas tid haft som mensvärk i hela magen och misstänker att det varit förvärkar.
    igår gjorde det så himla ont och högg till i etapper flera gånger under dagen och natten och stråla ut i ryggen som fasiken gick inte över med dexofene eller panodil inte heller med vete kudden blev bara mildare med kudden men så fort den togs bort blev det värre igen

• Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-10-20 08:14:52 följande:
    hur vet man om man har värkar eller för värkar???har i en veckas tid haft som mensvärk i hela magen och misstänker att det varit förvärkar.igår gjorde det så himla ont och högg till i etapper flera gånger under dagen och natten och stråla ut i ryggen som fasiken gick inte över med dexofene eller panodil inte heller med vete kudden blev bara mildare med kudden men så fort den togs bort blev det värre igen
    trolig förvärkar.hur långt gången är du?

här har maken fått fnatt.sista tiden har han pratat om att han är sugen på en liten igen*chockad*men samtidigt förstår jag att han velar.jag är likadan och velar.jag vågar inte chansa ...maken pratade om att adoptera,själv vill jag ha biologiska föräldrar
  • playmate86

jag är i vecka 37

Familjetrollet skrev 2009-10-20 08:38:28 följande:
    trolig förvärkar.hur långt gången är du? här har maken fått fnatt.sista tiden har han pratat om att han är sugen på en liten igen*chockad*men samtidigt förstår jag att han velar.jag är likadan och velar.jag vågar inte chansa ...maken pratade om att adoptera,själv vill jag ha biologiska föräldrar
  • Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-10-20 10:10:43 följande:
    jag är i vecka 37
    då kan det vara på G
    jag kände aldrig av några förvärkar.mina barn har fötts v 37+4 , v 39,+4 och v 40+2

med första barnet var jag öppen 3 cm på måndagen,jag hade inte ens kännt av att jag hade öppnats,på fredagen föddes sonen
Svar på tråden vi i linköping 1