• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-10-18 15:29:38 följande:
    hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippiiNuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen... ha de gött alla kramar
    skulle gärna ta en fika,men jag har lyckats bli sjuk.
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-10-18 15:36:29 följande:
    skulle gärna ta en fika,men jag har lyckats bli sjuk.
    kan vi alla bli så de är lugnt
  • Marayah