• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-11-08 18:38:34 följande:
    Hmm, ja du kanske har rätt.. blev lite osäker helt plötsligt... visst smittan sprids ju, men den lär ju avta om den inte har nått... mm.. skall till vc nästa vecka så får se vad de säger då. Man får väl boka tid eller nått eller hur det nu funkar.
    Om du menar boka tid till vaccinet så behöver du inte göra det. Det är bara att gå in på www.lio.se o kolla när o var du kan vaccinera dig o sen är det bara att gå dit.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Jag har nu sett att jag har en del kläder i storlek 56, 68, 74, 98, 104 och 110. Bland annat en vinteroverall i storlek 56. Och massor med kläder i storlek 104 och 110! Nån som är intresserad att köpa nåt? Kontakta min inbox

• LittleMee

Är det klart nu att barn under 3 år får vaccineras?

LittleMee skrev 2009-11-08 21:35:35 följande:
    Är det klart nu att barn under 3 år får vaccineras?
    Det ska beslutas om det i veckan som kommer nu.
  • dinana

Undrar om man klassas som i riskgrupp.. humm... har ju problem med hjärtat och har haft sen jag var liten.. har problem med hlgt blodtryck... men nää.. stroke har jag ju fått en gång och då överlevde jag ju...

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • playmate86