• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah

JAG anser iaf att jag tar heldre lite biverkningar från vaccinet än att riskera dö av en flunsa som jag vet att jag kunna stoppa eller iaf mildrat. Men alla gör ju som dom själva vill och anser. Var en som jag jobbade med igår som berättade om ett dödsfall av influensan här i Linköping. Personen skulle ta vaccinet men hann inte och dog av skiten istället. Men visst e de även en väldans hysteri om detta. Men jag vill inte riskera något. Om man vill veta den "vettiga" faktan ska man nog in och läsa på www.smittskyddsinstitutet.se och blunda lite för media. Men mycket av det som media skriver är ju ändå sanningsenligt. Dom har väl ändå ingen rätt att ljuga om något så liksom, även att de spär på...

• Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-11-07 22:16:19 följande: