• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • playmate86

okej hoppas det snart kommer igång...

måste köpa nytt skötbord köpte ett begagnat och satte ihop det och det klarar ingen tyngd utan brakar ihop då inte roligt alls...

åker till ikea i veckan och köper ett nytt för 300:-

dinana skrev 2009-11-09 22:04:14 följande:
    Jadu, den kommer.. tror inte man kan hålla på å producera råmjölk för alltid... jag hade hur mycket mjölk som helst och det rättare sagt sprutade åt alla håll när man petade liite. Fyllde lätt upp deras små flaskor till matningen. Hade nog ett par i kylan ståendes.. en del skickade de vidare kommer jag ihåg efter vi fick ut så mycket mjölk..
  • Noblesse
    playmate86 skrev 2009-11-09 16:46:29 följande: