• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    Firstandhappy skrev 2009-09-11 09:56:29 följande:
    hahahaha ja efter 2 pojkar väldigt tätt så finns väl det mesta, vad är det du saknar!! är ju ett tag innan du ska ha med så jag hinner ju avverka det mesta..
    Jag får babygym, baby-hopp-grej, bilstol och lite annat smått och gott, men allt annat behövs. Har ju inte hunnit köpa något heller; vill gärna vänta tills jag flyttat. Och så blir det lite shopping på Ullared på tisdag. Men jag kan höra av mig när jag vet lite mer vad som saknas. Är ju, som sagt, ingen brådska. :D
    LittleMee skrev 2009-09-11 12:48:52 följande:
    Jag bor i Johannelund.
    Jamen, då är det nära och bra. :)
    HoneyPuff skrev 2009-09-11 01:18:19 följande:
    Hejsan.Råkade trilla in och läst lite i er tråd inatt. Ser att det eftersöks billiga kläder och andra bebisgrejer.Jag bor också i Linköping och kan tipsa om att det är bytardag i Berga kyrka på kvällen den 22 september och då kan man göra riktiga fynd. Brukar finnas massor av grejer och speciellt i de mindre storlekarna. Det brukar även finnas mammakläder, lite leksaker, overaller, skor osv. Jag ska dit själv och handla till mina två töser har jag tänkt.
    Superbra! Ska absolut försöka ta mig dit!
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • LittleMee