• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

AllieF : ja röstar för Aaron de tycker ja är vackert

• MyPlace

Idag har vi haft en toppen dag i stan, var på öppet hus på brandstationen i lambohov med vänner , sedan åkte vi till farmor och farfar och hälsade på .kvällen slutade med familjemys framför tv så himla mysigt och barnen var så glada och somnade snällt för en stund sen. Så nu är de vuxen tid sen sängen.

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-12 20:52:47 följande:
    Jag röster på Morgan och Kasper
    hahahaha inte jag, just för att vår yngsta heter Molgan, skulle vart Morgan men vi ändrade oss bara för att Molgan lät tuffare för oss, sen heter Williams odrägliga kusin Casper så jag förknippar bara det namnet med jobbigt barn..

Levi
    Colin
    Didrik
    Kaspar

gillar jag
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-12 21:02:57 följande:
    hahahaha inte jag, just för att vår yngsta heter Molgan, skulle vart Morgan men vi ändrade oss bara för att Molgan lät tuffare för oss, sen heter Williams odrägliga kusin Casper så jag förknippar bara det namnet med jobbigt barn..Levi ColinDidrikKaspargillar jag
    Kasper förknippar jag med spöket som är så söt och go .

Hur uttalas Caspar? kort eller långt a?
  • Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-12 21:10:54 följande: