• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-14 11:40:37 följande:
    Har väntat hela morgonen på att Babyland i Norrköping ska öppna så man kan ringa. Men det är ju bara en telefonsvarare. Brukar det vara så?Välkommen hit Höstälva!
    de brukar vara jättesnabba på att svara,iallafall förr
  • HöstHäxa

Tack! Kul att prata med andra i Linköping. :)

• Firstandhappy

tjohoo, nu är man inte befruktningsbar längre, efterkontroll o mycket kul prat med min gamla BM, kommer sakna henne enormt.

• Skorpan08

Hemma igen efter bedömning och lunch/shoppingrunda på Ikea.
    Läkaren gjorde en hinnsvepning och nu har jag värsta känningarna. Sätter det inte igång av sig självt så ska vi vara på förlossningen kl 08.00 i morgon bitti, då dom tar hål på hinnorna. Ska bli så underbart att få träffa den lille korven.

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-14 13:33:01 följande:
    de brukar vara jättesnabba på att svara,iallafall förr
    Inte idag. Men han svarade på mitt mail nu på förmiddagen i alla fall .
    HöstHäxa skrev 2009-09-14 13:33:26 följande:
    Tack! Kul att prata med andra i Linköping. :)
    Var i Linköping bor du?
    Firstandhappy skrev 2009-09-14 14:15:08 följande: