• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    AllieF skrev 2009-09-12 22:19:40 följande:
    Jag vill inte ha För ovanliga namn, men aldrig ett namn som är poppis eller på väg att bli. Lite mittimellan... Jag kan tänka mig Atticus, men det är visst bara jag som gillar. hehe Böööökigt. Har vi inte kommit överens om något innan sonen föds så tar jag saken i egna händer och Bestämmer vad det blir. :) Namn måste ju ungen ha, och han vänjer sig nog. hihi
    sen ibland kommer de ut o är bara självklara att de ska ha ett visst namn... vi hade ju förvisso bestämt både wille o molgan innan men hade andra "just in case" om dom inte skulle passa i sina namn.
  • Lucille

Jo, men det blir inte alltid så, tyvärr. Jag tycker han är en Didrik på UL t.o.m. hehe Ett namn kan kännas rätt för mig när jag ser barnet, men inte för honom. Tyvärr ser A barnet som just det, ett barn (för alltid). Han vill inte tänka på att barnet blir vuxet en dag och måste kunna andvända sitt namn utanför hemmet. Han ville Tindra för en flicka och jag AVSKYR det namnet (ta inte illa upp om ni andvänt det namnet, för det är ju smaksak). Då ville jag Ania, men ändrade sen till Noura.

♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • LittleMee