• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille

Det finns alltså inga dåliga BM:or på Kvinnohälsan? :D Härligt. Man hör ju så mycket gnäll annars. :) Jag är nöjd hitills iaf, men jag har ju inget att jämföra med heller. Fast jag vet ju hur en trevlig person är. :)

Blir inget Ullared för mig imorgon, vilket känns både tråkigt och skönt. Det finns ju fler chanser.

♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • playmate86

idag blir det bm som gäller och försäkringsskassan och sånt shit.... sen hem och ta det lugnt och i morgon ska jag försöka gå till min praktik

• Firstandhappy

vi har dansat kissdansen idag igen *wiiiii* va han är duktig..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-15 09:24:54 följande:
    vi har dansat kissdansen idag igen *wiiiii* va han är duktig..
    haha potträning?
    här fundera jag på vad jag slå ihjäl tiden med.lägenheten är städad,tvätten är tvättad

typiskt nog så hade man glömt bort hur dåligt tvätten torkar i skäggetorp.tar ju 3-4 dagar innan tvätten är torr,i ryd tog det inte ens ett dygn

vad ska ni hitta på idag?
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-15 09:43:38 följande: