• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-09-14 16:34:50 följande:
    åhh vad spännande.hoppas du får en snabb och lätt förlossning.vad är hinnesvepning?har har aldrig behövs det under nån graviditet.hoppas allt är bra med er familj
    Jo, jag hoppas på en snabb och lätt förlossning denna gång. Det vore trevligt som omväxling! Annars är allt bra här.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Skorpan08
    Famijetrollet: Ja, just det. Glömde... Hinnsvepning är när läkaren/bm "lossar" fosterhinnan från tappen. Det var så läkaren förklarade för mig iaf.
  • Skorpan08
    AllieF skrev 2009-09-14 16:49:17 följande:
    Skorpan, så spännande!! Hoppas det kommer igång ordentligt nu, så du får din bebis på rätt sida av sidan så fort som möjligt. :D Lycka till!!!Själv har jag precis kommit från BM (Gunilla Swansén) och fått lyssna på bebishjärtat. Låg runt 140, så det lät fint. Som ljuv musik. Och så pep det till som tusan när det sparkades därinne. Har inte träffat min vanliga BM på länge. Hon hade semester under tiden för min inskrivning, så jag fick Ingegerd Ahldén (?). Båda två är underbara damer. :) Någon som haft de som BM?
    Tack för lyckönskningen! Det ska bli underbart att träffa min son!
  • HöstHäxa

LittleMee: