• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-09-13 07:59:57 följande:
    huga,.det skulle jag aldrig göra med min höjdskräck*skratt* äntligen kommer det lite regn vad ska ni hitta på idag?här ska det städas och slöas.idag fick man äntligen sovmorgon ända till 07:30
    nä inte jag heller men jag tänkte att man får bara en chans i livet... eller nja säkert fler, men lika bra att börja utmana sig själv.. åkte upp med kompisen Jimmy o hans son..
  • Firstandhappy

tror jag börjar bli fjuuuuk..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-13 21:59:52 följande:
    tror jag börjar bli fjuuuuk..
    hoppas du håller dig frisk.det verkar gå nån släng av feber och illamående
  • playmate86

jo tack något skit går det nu jag har haft skiten i en vecka.. sjukanmält mig från min praktik som skulle börja idag.. mår illa och är snurrig och varm utan feber och utan att kasta upp....

• Firstandhappy

jag har bara snor. wille likaså..

• Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-09-14 09:03:36 följande:
    jo tack något skit går det nu jag har haft skiten i en vecka.. sjukanmält mig från min praktik som skulle börja idag.. mår illa och är snurrig och varm utan feber och utan att kasta upp....
    Firstandhappy skrev 2009-09-14 09:07:15 följande:
    jag har bara snor. wille likaså..
    sänder er krya på kramar.stora tösen mådde skit igår.men efter ett par timmar var hon pigg och kry igen
  • HöstHäxa

Hej på er :)
    Här verkar vara en trevlig tråd!
    Jenny heter jag och bor också i Linkan :)

• Familjetrollet
    HöstHäxa skrev 2009-09-14 11:08:44 följande:
    Hej på er :)Här verkar vara en trevlig tråd!Jenny heter jag och bor också i Linkan :)
    välkommen hit
  • playmate86
    HöstHäxa skrev 2009-09-14 11:08:44 följande:
    Hej på er :)Här verkar vara en trevlig tråd!Jenny heter jag och bor också i Linkan :)
    välkommen hit,
  • LittleMee

Har väntat hela morgonen på att Babyland i Norrköping ska öppna så man kan ringa. Men det är ju bara en telefonsvarare. Brukar det vara så?

Välkommen hit Höstälva!

Svar på tråden vi i linköping 1