Familjetrollet skrev 2009-09-15 10:19:21 följande:
här ska vi skramla ihopp till en tvättmaskin och ev en torktumlare.så som tvättstugan var sist så fick jag nog helt enkeltigår vid 06 möttes jag av en svinstia,torktumlaren var full med damm,tvättmaskinerna fulla med tvättmedel i och utanpå,golvet var så skitigt att man blev illamående.när jag kom ner för att hänga tvätt så såg jag att en tvättmaskin var trasig!så det blev ett samtal till G,samt att jag satte upp en fin lapp till idioten som hade tvättat innan migsista tiden har det kommer fler lappar med klagomål på hur vissa sköter tvättstugan
Köp en tvättmaskin Med torktumlare i ett, så spar du plats också.
Noblesse skrev 2009-09-15 10:51:26 följande:
Ni som är gravida, vilket
mvc går ni på? Jag går på storken och är supernöjd, gick där med sonen också. Har varit på Kvinnohälsan en gång när jag tog ut spiralen eftersom dom inte hade någon tid så pass fort som jag vill få ut den på Storken. Barnmorskan jag träffade var trevlig men jag tyckte det var så slitet och så mycket sjukhuskänsla över det hela. På Storken känns det så hemtrevligt och mysigt
Jag ville gå på Storken, men de tar inte emot riskgrupper, tyvärr, så jag fick gå till Kvinnohälsan ändå. Jag trivs jättebra med de BM:or jag har träffat, och själva byggnaden är jag ju i såpass sällan, så det duger. Centralt och bra också. :) Men jag skulle ha föredragit Storken.