• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-15 14:32:53 följande:
    Åh, äntligen hittade jag det jag sökte efter! BUP-elefanten heter det ju!
    Pluggar du till socionom eller? Min väninna var där och hälsade på när hon pluggade till det, och hon inriktar sig mot barn.
    MyPlace skrev 2009-09-15 14:50:52 följande:
    Ja som inte är inne så ofta säger välkomna till alla oxå mammor. Sj heter ja Malin bor nummera i Åtvidaberg igen, flyttade från linköping område ryd i december förra året. Då stora tjejen vart förföljd av en utvecklingstörd pojke. Så trygghet fanns inte där. Har barnen Olivia född 01 . liam 03, alma 06 och Arvid 08.
    Jag söker ju lägenhet just nu och har sagt "Vart som helst, men Inte Ryd". Har bara hört otrevligheter, tyvärr.
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Leos och Vincents mamma
    AllieF skrev 2009-09-15 14:57:06 följande:
    Pluggar du till socionom eller? Min väninna var där och hälsade på när hon pluggade till det, och hon inriktar sig mot barn. Jag söker ju lägenhet just nu och har sagt "Vart som helst, men Inte Ryd". Har bara hört otrevligheter, tyvärr.
    Nej, jag pluggar till behandlingsassistent. Så det är inte på högskolenivå. Men ungefär samma saker jobbar man ju med