• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Noblesse

Där vi bor i Ryd är det jättelungt. Vi bor på ryds allé och vårt hus ligger precis mot vägen till ryd centrum, uteplatsen är ut mot cykelbanan som går där. Vi har jättebra grannar och har haft det ända sedan vi flyttade hit för lite över 2 år sedan.

Som jag har uppfattat det så är det mycket lugnare såhär på "utkanten" av området, om man går in bland alla husen där du familjetrollet bodde tycker jag verkar vara mycket mer liv. Det enda man märker av här är alla studeneter som cyklar fram och tillbaka från universitetet varje dag och när de gör det på kvällarna på helgerna eftersom vi bor precis vid cykelvägen Men jag tycker inte alls att det gör nått när man hör dom tjoa påväg till kravall och liknande, lite roligt ibland

♥Hugo 2/10-2008♥~♥bebis i magen bf 29/3-2010♥~sandrasj.blogg.se
  • HöstHäxa
    Familjetrollet skrev 2009-09-16 15:18:52 följande:
    våra grannar partade jämt,bilar som spränged.dagisfönstren slog sönder ständigt. My Place var ju grannar till oss så det vet villket helvete ryd var emellanåt
    Fy vad jobbigt! :( Det är så tråkigt när man inte kan känna att ens barn är trygga.

Jag vill inte direkt bo i Ryd hela mitt liv, har till och med funderat av och till om Linköping som stad alls är något för mig och sambon..
  • Familjetrollet