• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    LittleMee skrev 2009-09-15 21:18:56 följande:
    Har den stått ledigt sedan juli så borde de nästan acceptera. Men sen beror på det väl på hur mkt ni hade tänkt buda. 71 kvm räcker gott och väl för er två. Vad är det för fel på balkongen? Tack för omtanken. Nu mår jag mycket bättre. Blev lite uttråkad nu på kvällen så vi åkte en sväng ut med bilen till Slaka kyrkan för att hälsa på hans bror.
    Den är pytteliten, smutsig och det är ganska mycket insyn. Utgångspriset är 350000kr, men det kommer hon (ägaren) aldrig få. Vi tänker bjuda 250000kr, och jag tycker hon ska ta det. Annars sitter hon där med två lägenheter och två hyror för evigt... är väll sådär lagom kul, och det är Noll intresse, förutom vi nu då. Jepp, 71kvm är superbra.
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-15 19:35:44 följande:
    jag håller mig till lambohov....
    Jag håller med dig finns det något bättre en när barnen bara kan gå ut utan för dörren utan att det är trafik på gården och leka och man själv kan sitta på ute platsen på fram sidan och njuta av en kaffe under tiden barnen leker .......
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-16 10:12:08 följande:
    Jag håller med dig finns det något bättre en när barnen bara kan gå ut utan för dörren utan att det är trafik på gården och leka och man själv kan sitta på ute platsen på fram sidan och njuta av en kaffe under tiden barnen leker .......
    nej det är underbart, fast vi bor ju på 2 vån så jag får vackert följa med ut...
  • FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 10:27:03 följande:
    nej det är underbart, fast vi bor ju på 2 vån så jag får vackert följa med ut...
    Vi bor i en radhus lght som är jätte stor och rymlig med tomt till
  • Leos och Vincents mamma
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-16 10:12:08 följande:
    Håller med, det är verkligen underbart!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-16 11:27:00 följande:
    Vi bor i en radhus lght som är jätte stor och rymlig med tomt till
    bor ni med neråt lantmannagatan??

duktiga jag trots sjukdom, vart på långpromenad med barnen, hälsade på morfar som jobbar vid univeristetet nu o fikat lite, sen förbi daniel o sa hej o läskade alla gravida där men våra barn!!
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 12:58:34 följande:
    bor ni med neråt lantmannagatan??duktiga jag trots sjukdom, vart på långpromenad med barnen, hälsade på morfar som jobbar vid univeristetet nu o fikat lite, sen förbi daniel o sa hej o läskade alla gravida där men våra barn!!
    Hon bor på gården mitt emot oss kan man säga

Duktig du är!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • HöstHäxa

Vilket område är i ert tycker ni är bäst att bo på med barn här i Linköping? Vi har pratat lite löst om att flyttat till en 3:a med uteplats.

Jag bor ju i Ryd och har inte uppfattat att det är så stökigt... Bor i Graflunds-Ryd och flyttade ifrån studentbostäderna då jag tyckte det var livat där..

Svar på tråden vi i linköping 1