• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Lucille
    LittleMee skrev 2009-09-15 21:18:56 följande:
    Har den stått ledigt sedan juli så borde de nästan acceptera. Men sen beror på det väl på hur mkt ni hade tänkt buda. 71 kvm räcker gott och väl för er två. Vad är det för fel på balkongen? Tack för omtanken. Nu mår jag mycket bättre. Blev lite uttråkad nu på kvällen så vi åkte en sväng ut med bilen till Slaka kyrkan för att hälsa på hans bror.
    Den är pytteliten, smutsig och det är ganska mycket insyn. Utgångspriset är 350000kr, men det kommer hon (ägaren) aldrig få. Vi tänker bjuda 250000kr, och jag tycker hon ska ta det. Annars sitter hon där med två lägenheter och två hyror för evigt... är väll sådär lagom kul, och det är Noll intresse, förutom vi nu då. Jepp, 71kvm är superbra.
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-15 19:35:44 följande:
    jag håller mig till lambohov....
    Jag håller med dig finns det något bättre en när barnen bara kan gå ut utan för dörren utan att det är trafik på gården och leka och man själv kan sitta på ute platsen på fram sidan och njuta av en kaffe under tiden barnen leker .......
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-16 10:12:08 följande: