• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    Noblesse skrev 2009-09-15 17:10:34 följande:
    Oj, det låter inge kul för dom, hoppas dom mår bra nu i alla fall. Är Skäggetorp bra? som jag har fattat det så är det lite som Ryd, det kanske både finns bra och "dåliga" områden där?
    skäggetorp är 100 gånger bättre.i skäggetorp är stiglötsgatan och sörgårdsgatan bästa områden
    ryd levde upp till sina rykten
  • Firstandhappy

jag håller mig till lambohov....

• Lucille

Skäggetorp har dessutom blivit bättre, och de har satsat mycket på förskolor och skolor. Vi ska lägga ett skambud på en lägenhet på Skäggetorpsgatan. Vi har kollat på den två gånger förut och jag har protesterat vilt, men jag orkar inte stå utan längre. Den här lägenheten har stått ledig sen juli, så budet går nog hem, och då har vi råd att fixa till stället rätt ordentligt. Hatar balkongen som fan, men jag får försöka fixa till den så gott det går. Har iaf ett hem till mig och barnet. 2 rok, 71kvm. Hoppas den går att fixa till.

♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-15 19:45:45 följande: