• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    HöstHäxa skrev 2009-09-16 13:11:50 följande:
    Vilket område är i ert tycker ni är bäst att bo på med barn här i Linköping? Vi har pratat lite löst om att flyttat till en 3:a med uteplats.Jag bor ju i Ryd och har inte uppfattat att det är så stökigt... Bor i Graflunds-Ryd och flyttade ifrån studentbostäderna då jag tyckte det var livat där..
    Nu vet jag inte så jättemycket själv eftersom vi har bara bott här i Lambohov o i Tannefors. Tannefors är finare o så är det så skönt att det är nära till stan, men det är absolut inte barnvänligt där.
    Så vi trivs jättebra här i Lambohov, det är jättebarnvänligt.
    Vi har några kompisar som bor i Ullstämma o det är oxå jättemysigt o barnvänligt.
    Nåt som jag aldrig skulle flytta till iaf är Skäggetorp, men smaken är som baken
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

nä skulle inte bo i ryd, skäggetorp, berga, tannefors mf.. trivs som sagt bra här i lambohov...

men har ju oxå bara bott här så har inget att jämföra med..

• Familjetrollet