• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Har bara bott i Tallboda och nu i Johannelund. Tyckte verkligen om Tallboda, lugnt och barnvänligt. Problemet är bara att det är lite för nära sambons föräldrar och hans systers familj så dit vill jag nog inte tillbaka igen.

Här i Johannelund är det helt okej. Vi har främst ungdomar som grannar och det kan bli lite skrikigt på helgerna om man har balkongdörren öppen, annars märker man knappt av dem.

Arrendatorvägen (eller vad den nu hette) i Lambohov? någon som vet hur området är?

• Firstandhappy

Arrendegatan är precis bredvid mig o jättelugnt, slestadskolan precis bakom gräsmattan, gott om dagis, mycket grönområden o lekparkwer, även lambohovs öppna förskola ligger på den gatan.. riktigt trevligt faktiskt..

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-16 16:30:40 följande:
    Har bara bott i Tallboda och nu i Johannelund. Tyckte verkligen om Tallboda, lugnt och barnvänligt. Problemet är bara att det är lite för nära sambons föräldrar och hans systers familj så dit vill jag nog inte tillbaka igen. Här i Johannelund är det helt okej. Vi har främst ungdomar som grannar och det kan bli lite skrikigt på helgerna om man har balkongdörren öppen, annars märker man knappt av dem. Arrendatorvägen (eller vad den nu hette) i Lambohov? någon som vet hur området är?