Du måste logga in för att svara i en tråd.

• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Finns det förresten några Facebook experter här?

Hur ändrar man till en svensk version?

• HöstHäxa
    AllieF skrev 2009-09-16 18:11:14 följande:
    Jag har bott på T1, Valla, Tannefors (Drottningtorget!) och nu i Haninge. Där jag bor nu är det första som känts riktigt barnvänligt. Valla funkar nog rätt bra också, men mer åt Skogsfrid till isf. T1 var rätt lugnt, men för mycket gata och inte tillräckligt med natur. Lägenheten i Tannefors var jättecentral och det tjoades och hade sig varje helg, och låg precis vid gatan (däremot var det lugnt om man tänker kriminalitet och så). Jag skulle vara i himmlen om jag kunde få bo kvar här ute, vare sig det blir Haninge, Vidingsjö, Ullstämma eller Blästad. Helt perfekt för barn. :) Flyttar jag härifrån så kommer jag återvända någon dag, det lovar jag!
    Vi har pratat lite om att Valla inte vore så dumt om vi ska flytta till större. Men Skogsfrid... vart ligger det?
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-16 18:50:09 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 18:16:34 följande: Låter jätte bra . Det är nog dags snart för honom att börja vänja sig vid andra barn i hans ålder.
    Hur gammal är han?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 19:24:09 följande:

Hur gammal är han?
    5 månader på lördag. De enda barnen här i stan han träffar är Andreas systerbarn som är 5,8,10 år.
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-16 19:27:16 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 19:24:09 följande: 5 månader på lördag. De enda barnen här i stan han träffar är Andreas systerbarn som är 5,8,10 år.
    Ok, då kan jag tipsa om att ÖF har babycafe här i Lambohov på måndagar 8.30-12, då är det 0-6 månader. Sen är det 7-12 månader på torsdagar 9.30-12. Om ni nu flyttar hit alltså
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-09-16 17:09:55 följande:
    Kankse man ska ta o kasta sig in i fl träsket igen?! Med risk att bli beroende igen. :-P Howdy folks!!!!
    hej o välkommen tillbaka...
    LittleMee skrev 2009-09-16 18:50:43 följande:
    Finns det förresten några Facebook experter här? Hur ändrar man till en svensk version?
    håller på att kolla nu så jag ger rätt svar..
    . Inställningar - kontoinställningar - språk...
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 19:40:31 följande:

Ok, då kan jag tipsa om att ÖF har babycafe här i Lambohov på måndagar 8.30-12, då är det 0-6 månader. Sen är det 7-12 månader på torsdagar 9.30-12. Om ni nu flyttar hit alltså
    Tack för tipset. Flyttar vi dit ska jag aboslut ta tag i det där. Nu känns det som att han trivs bäst i mammas famn . Blir så jävla gnällig bara någon annan tittar på honom.
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 19:41:52 följande:
    hej o välkommen tillbaka...

håller på att kolla nu så jag ger rätt svar... Inställningar - kontoinställningar - språk...
    Nu känns det mera hemma. Tack
  • Lucille
    HöstHäxa skrev 2009-09-16 19:18:19 följande:
    Vi har pratat lite om att Valla inte vore så dumt om vi ska flytta till större. Men Skogsfrid... vart ligger det?
    Ungefär där som de bygger nytt. Låg en vårdcentral där förut, men den har rivits. Vi bodde bredvid parken som ligger vid gravgården. Plommongatan. Det var mysigt, och där vi bodde var det inte så jättenära vägen heller. Men Valla är väll någorlunda stort, tror jag? Jag kan bara uttala mig om Valla-Skogsfrid.
    ♥ Knyttet BF 3/2/2010! ♥ sisterrose.blogg.se
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-16 18:50:43 följande:
    Finns det förresten några Facebook experter här?Hur ändrar man till en svensk version?
    jag har min på svenska.minns blev omkopplad till svenska facebook direkt
    Marayah skrev 2009-09-16 17:09:55 följande:
    Kankse man ska ta o kasta sig in i fl träsket igen?! Med risk att bli beroende igen. :-P Howdy folks!!!!
    välkommen hit igen.nu får du inte lämna oss igen
  • HöstHäxa
    AllieF skrev 2009-09-16 20:30:04 följande:
    Ungefär där som de bygger nytt. Låg en vårdcentral där förut, men den har rivits. Vi bodde bredvid parken som ligger vid gravgården. Plommongatan. Det var mysigt, och där vi bodde var det inte så jättenära vägen heller. Men Valla är väll någorlunda stort, tror jag? Jag kan bara uttala mig om Valla-Skogsfrid.
    Då vet jag precis vart du menar :) Tror nog det blir Valla om vi ska flytta till en ny lägenhet här i stan faktiskt.
Svar på tråden vi i linköping 1