Du måste logga in för att svara i en tråd.

• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee

Finns det förresten några Facebook experter här?

Hur ändrar man till en svensk version?

• HöstHäxa
    AllieF skrev 2009-09-16 18:11:14 följande:
    Jag har bott på T1, Valla, Tannefors (Drottningtorget!) och nu i Haninge. Där jag bor nu är det första som känts riktigt barnvänligt. Valla funkar nog rätt bra också, men mer åt Skogsfrid till isf. T1 var rätt lugnt, men för mycket gata och inte tillräckligt med natur. Lägenheten i Tannefors var jättecentral och det tjoades och hade sig varje helg, och låg precis vid gatan (däremot var det lugnt om man tänker kriminalitet och så). Jag skulle vara i himmlen om jag kunde få bo kvar här ute, vare sig det blir Haninge, Vidingsjö, Ullstämma eller Blästad. Helt perfekt för barn. :) Flyttar jag härifrån så kommer jag återvända någon dag, det lovar jag!
    Vi har pratat lite om att Valla inte vore så dumt om vi ska flytta till större. Men Skogsfrid... vart ligger det?
  • Leos och Vincents mamma
    LittleMee skrev 2009-09-16 18:50:09 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 18:16:34 följande: Låter jätte bra . Det är nog dags snart för honom att börja vänja sig vid andra barn i hans ålder.
    Hur gammal är han?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325