• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-16 20:30:06 följande:
    jag har min på svenska.minns blev omkopplad till svenska facebook direkt
    Då var min sida lite efter .
  • Marayah

Cicci och Ewa: Tack!! Ska försöka hänga på men måttligt. Visserligen så e man ju fb beroende nu då istället. Hehe!

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-16 21:13:51 följande:
    Cicci och Ewa: Tack!! Ska försöka hänga på men måttligt. Visserligen så e man ju fb beroende nu då istället. Hehe!
    jag brukar kolla Fb nån gång om dagen
  • Firstandhappy

blääääää idag ska jag hålla mig borta från allt vad folk heter, vaknat på fel sida o bara hatar världen..

• LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-17 08:34:57 följande:
    blääääää idag ska jag hålla mig borta från allt vad folk heter, vaknat på fel sida o bara hatar världen..
    Du är inte ensam om det...
  • Familjetrollet
    ush.hoppas dagen slutar bra för dig
  • Marayah
    Inte bra!! Jobbigt med såna dagar!
  • Leos och Vincents mamma
    Usch, såna dagar är jobbiga..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ja det är fruktansvärt.... o inte kan man bara ligga i sängen heller

• HöstHäxa
    Hoppas din dag blir bättre! Vet hur det känns när man bara vill gräva ner sig under täcket och glömma och skita i allt.
Svar på tråden vi i linköping 1