• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    HöstHäxa skrev 2009-09-17 09:28:26 följande:
    Hoppas din dag blir bättre! Vet hur det känns när man bara vill gräva ner sig under täcket och glömma och skita i allt.
    ja det är precis det man vill, men man har ju 2 små som är beroende av en så det är bara att göra det bästa av skiten..
  • Familjetrollet

vad ska ni hitta på för skij denna höstdag?här ska jag slappa nu på förmiddagen.sen ska det grävas och påtas för fullt på kolonin

• Leos och Vincents mamma

Min mamma kommer hit snart o besöker mig några timmar, sen ska jag plugga innan jag ska hämta barnen på dagis. Sen i eftermiddag blir det att åka o storhandla med sambon, tills våran middag här imorgon då vi har bjudit hem en kompis o hennes familj på trerätters middag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ligga o slicka damm under soffan o hoppas hitta någon gammal intorkad godis..

• FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 12:58:34 följande:
    bor ni med neråt lantmannagatan??duktiga jag trots sjukdom, vart på långpromenad med barnen, hälsade på morfar som jobbar vid univeristetet nu o fikat lite, sen förbi daniel o sa hej o läskade alla gravida där men våra barn!!
    japp hörn i hörn med änggårdsskolan 212 blir det
  • HöstHäxa
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 09:39:53 följande:
    vad ska ni hitta på för skij denna höstdag?här ska jag slappa nu på förmiddagen.sen ska det grävas och påtas för fullt på kolonin
    Idag blir det städning då sambons lilla syster kommer idag. Hon ska även hämtas nere på station. Sen blir det till att umgås med henne :)
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-17 09:51:19 följande:
    japp hörn i hörn med änggårdsskolan 212 blir det
    den skolan ser jag nästan från mitt hus...
  • LittleMee

Idag ska jag jaga personal på Babyland. Inte nog med att Babyproffsen är skit här i stan så håller inte Babyland i Norrköping vad de lovar. Är så less.

Boka tandläkartid då en lagning har lossnat och jag trodde jag skulle dö när nån smula från mackan fastnade där i.

Hålla på med inköpet till Tradera för nästa månad.

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-17 09:47:22 följande:

Min mamma kommer hit snart o besöker mig några timmar, sen ska jag plugga innan jag ska hämta barnen på dagis. Sen i eftermiddag blir det att åka o storhandla med sambon, tills våran middag här imorgon då vi har bjudit hem en kompis o hennes familj på trerätters middag.
    mysigt.vi ska storhandla imorrn
    LittleMee skrev 2009-09-17 10:19:25 följande:
    Idag ska jag jaga personal på Babyland. Inte nog med att Babyproffsen är skit här i stan så håller inte Babyland i Norrköping vad de lovar. Är så less.Boka tandläkartid då en lagning har lossnat och jag trodde jag skulle dö när nån smula från mackan fastnade där i. Hålla på med inköpet till Tradera för nästa månad.
    skoj att fler hänger på T.trist att babyland har blivit dåliga.förr var de bland de bästa som vagnförsäljare
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 10:29:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-17 09:47:22 följande:
    skoj att fler hänger på T.trist att babyland har blivit dåliga.förr var de bland de bästa som vagnförsäljare
    Just ja, du hänger också där en del. Får man fråga vad du säljer?

Jag har aldrig hört nåt dåligt om Babyland. Försökte få tag på dem i måndags men det var talsvar. Mailade och nån Magnus svarade att han inte kunde svara på mina frågor men att han skulle på Brio mässan dagen efter och skulle återkomma senast på onsdag med pris, modell, färger och när den vagnen kommer ut i sortimentet. Det har i för sig inte gått så lång tid än men jag har en sån tandvärk och är allmänt lättirriterad.
Svar på tråden vi i linköping 1