• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Firstandhappy
    HöstHäxa skrev 2009-09-17 09:28:26 följande:
    Hoppas din dag blir bättre! Vet hur det känns när man bara vill gräva ner sig under täcket och glömma och skita i allt.
    ja det är precis det man vill, men man har ju 2 små som är beroende av en så det är bara att göra det bästa av skiten..
  • Familjetrollet

vad ska ni hitta på för skij denna höstdag?här ska jag slappa nu på förmiddagen.sen ska det grävas och påtas för fullt på kolonin

• Leos och Vincents mamma

Min mamma kommer hit snart o besöker mig några timmar, sen ska jag plugga innan jag ska hämta barnen på dagis. Sen i eftermiddag blir det att åka o storhandla med sambon, tills våran middag här imorgon då vi har bjudit hem en kompis o hennes familj på trerätters middag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ligga o slicka damm under soffan o hoppas hitta någon gammal intorkad godis..

• FamiljenLindwall
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 12:58:34 följande:
    bor ni med neråt lantmannagatan??duktiga jag trots sjukdom, vart på långpromenad med barnen, hälsade på morfar som jobbar vid univeristetet nu o fikat lite, sen förbi daniel o sa hej o läskade alla gravida där men våra barn!!
    japp hörn i hörn med änggårdsskolan 212 blir det
  • HöstHäxa