Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

LillaJag89 skrev 2009-11-06 15:16:12 följande:
    Gamla fästet på parasollet passar på bee med, gjorde iallafall mitt.
    Ja det sitter fast men inte klockrent....men det kanske inte spelar ngn roll iofs.
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 15:19:27 följande:
    Det är en gul parasoll så det är möjligt att den är gammal. Det står iofs bara bugaboo på lappen men då fanns kanske inga Bee. Fästet verkar inte vara avtagbart. Det går ganska trögt att sätta den på ramen. Ska det vara så? Lämnar den inga märken på ramen?
    Det står Bugaboo på alla parasoller. Är färgen citrongul? Så är den gammal är färgen mer varmare gul så är parasollet nytt. Fästet ska vara trögt att sätta på och den lämnar inga märken alls.
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 15:29:20 följande:
    Det är mer åt citron, ja. Bra att den inte lämnar märken, den sitter bra på vagnen iaf. Tack för svaren!

Detta är den nya

Där ser du den gamla gula. Ser du skillnaden?
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 15:41:06 följande:
    Då är det den gamla jag har. Men åh, måste du visa såna bilder? Nu vill jag ju ha alla!
    Hahaha..... den gamla är himla hälig i färgen. Så där knallig citrongul.
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2009-11-07 11:19:19 följande:
    Vet någon om det går att ha beeåkpåsen på cameleon, gecko eller frog?
    Det går men den sitter inte gjuten som Cam påsen gör.
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2009-11-07 11:27:01 följande:
    blir den för stor? eller är det pga den saknar ficka för sitsen?
    Näe den är inte för stor. Men hålen för selen sitter annorlunda den saknar ficka både under rumpan och uppe vid huvudet.
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-11-08 10:48:01 följande:
    ang ståbrädan. vet att jag har frågat förut, men orkar ärligt inte leta tillbaka alla sidor och se om nån svarat iaf, liten ligger ju i liggdelen, hur stor är risken att vagnen blir sned om ja låter sonen stå på en ståbräda, ja menar, om han står och håller i sig under färden så tynger han ju ner.har ju sett hur andra vagnar blir efter att ett barn har stått på ståbräda.
    Nej inte alls. Ingen risk att brädan tyngder ner. Den är konstruerad på det sättet att den har tryck på samma ställe på varje sida och den mesta tyngden hamnar på hjulet.
    Du kan med gott samvete köpa en ståbräda och ha på.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-11-08 10:25:52 följande:
    Hello!Ang buggans transportväska, är den bra när man flyger med vagnen? Alltså skyddar den bra tror ni? Har aldrig sett en IRL så att säga så vet inte hur hårda de är och hur de skyddar. Är det ngn skillnad mellan den med hjul och den utan hjul, förutom just det med hjulen då ? Vill inte paja nya chassit och funderar på att skaffa ett beg annars? vad tror ni allvetande ?
    Vi har oxå rest med våran transporväska åde långt och många ggr. Alla gånger har vagnen kommit fram och tillbax hel och utan skavanker. Jag tycker att det är en bra investering!!
    Det är ingen större skillnad på den med och utan hjul annat än att den med hjul är mer praktisk. Jag skulle köpa en transportväska faktiskt.
  • Stargirl
    Stargirl

Bugaboo Bee (rosa och dark khaki sufflett)

Rosa åkpåse, rosa skötväskelock, dark khaki skötväskelock
    Mugghållare, rosa parasoll, rosa filt, Transportväska, sittdyna (sydd av mamma på vift), UV nät.

Bugaboo Cameleon

Bas: Brun och Grå

Topptyg: Brun canvas, rosa canvas, sand fleece, rosa fleece

Åkpåse: Brun, Gul clancy, Rosa

Tillbehör: Mugghållare, solsuflett i gamla rosa, parasoll i gamla rosa, Transportväska.

Daphniamagna

Bugaboo Cameleon

Bas: Brun

Toptyg: Orange canvas, grön fleece

Tillbehör: Snöhjul, mugghållare
  • Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-08 13:02:55 följande:
    Fast jag tänkte att man kunde starta en egen tråd för det? Annars blir det så svårt att hitta..
    Ja men gör det! Starta en tråd.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19