Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

daphniamagna skrev 2009-11-01 15:49:49 följande:
    Hur ser bugaboos väska ut på vagnen? nån som har en bild att visa?
    Undrar om inte kidzshop har på sin hemsida.
  • Stargirl
    agustina skrev 2009-11-03 16:36:39 följande:
    Hej!Funderar på att köpa en bugaboo, då den verkar så smidig.Tänkte dock köpa en begagnad.Skulle vilja ha så att man kan byta sufletter och så!!Har kollat lite på de olika modellerna camelon, frog och gecko.Vilken rekommenderar ni?Är någon av dem bättre att köpa begagnad än någon annan?Vad ska man tänka på när man köper en begagnad?läste något om glidande handtag?Känns lite dyrt med 10 lapp för 1 vagn, men då får man ju ändå 2 års garanti.svårt val där tycker jag, ny eller begagnad?
    Jag förstår att många väljer begagnat. Särskilt om man redan har flera vagnar och om man inte köper Buggan till en nyfödd eller till ett litet barn. Men om du ska köpa en vagn till en nyfödd skulle jag satsa på en ny med garanti. Det är inte så billigt att köpa begagnat heller.
  • Stargirl
    MrsNielsen skrev 2009-11-03 23:28:46 följande:
    Hehe,förlåt men förstår inte alls.Det vi har gjort hitills är att sätta dit hjulen,tycker att vi gör precis osm tjejen i filmen,men det klickar fan inte.Borde man sätta dit liggdelen eller spelar det ingen roll alls?
    Ja när du sätter dit liggdelen så fäster det chassit. Du har gjort rätt och det ska vara så
  • Stargirl
    Candra skrev 2009-11-04 14:11:23 följande:
    Nu kämpar jag med sittdelstyget igen =P Har fått bvc's "välsignelse" till att byta =P Hon tyckte till och med att vi SKULLE det, eftersom Noor kan sitta själv.
    Lycka till.
  • Stargirl
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-11-04 14:33:47 följande:
    Nu har jag fått hem vår fina Denim RED...åh vad fin den är =)Nu står den mest i vardagsrummet och tar plats...ska fälla ihop och ställa undan tills i vår - men den är ju så fin o titta på...så nu är jag glad! =)
    Men så härligt!!! Spännande. Jag minns när vi köpt våran första vagn. Det var helt underbart.
  • Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-04 17:19:41 följande:
    Idag kom min vagn! Sprang ner på posten & hämtade den.Var lite kämpigt med sittdelstyget, vart helt svettig & flåsig, haha..Men nu har vi varit ute och provkört den i 3 timmar. Även fast jag vill vara ute och gå med den hela tiden ;DSka få det extra topsetet i fleece om nån dag. Grönt :)Det finns inte att köpa längre, eller? Är det någon som har bild på gröna fleecen?
    Ååååh den gröa var jättefin tycker jag. Har haft ska kolla om jag har ngn bild på den.
  • Stargirl

Hittade bara denna urgamla bild....lite ser du ju den gröna färgen. Bilden är från 2006 som du ser.
  • Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-04 18:38:57 följande:
    Såg jättefin ut! :)Kände att det är roligast att ta en färg man kanske inte kommer kunna få tag på så lätt sen. ANnars hade jag valt rött, men den finna ju fortfarande att köpa..
    Ja grönt är väldigt fint. Rött oxå iofs. Men som du säger rött finns fortfarande att köpa.
  • Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-04 18:52:07 följande:
    Vet ni om det ska komma några nya färger snart? Eller händer sånt välldigt sällan?
    Det händer rätt sällan faktiskt. Men det ska komma iaf special editions nästa år. Kanske även nya färger. Det senaste var Paul Frank specielas om man inte räknar med RED.
    De har lixom ett bas sortiment som ändras sällan. Därför hålls andrahands priserna så högt oxå då det inte är nya modeller och färger varje år.
  • Stargirl

Sen var det ju Marc Jacobs special som släpptes i 15 ex. Men sånt gör Bugaboo hellre än ändrar i bas sortimentet. Men kanske blir det nyheter nästa år. Who knows.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19