Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

daphniamagna skrev 2009-11-04 19:00:50 följande:
    ok. syskonvagn då?
    Ja det ska komma sent nästa år. Det sa VD´n sjölv i ett uttalande. En till singelvagn och en syskonvagn som som är en singelvagn som är en syskonvagn....lite lagom kryptiskt.
  • Stargirl
    linaenn skrev 2009-11-04 22:04:43 följande:
    Jag går just nu i funderingar kring vilken färg på åkpåse jag ska välja till min helbruna Cam som jag beställt... Är det någon som har en brun vagn med antingen brun, sand, orange eller clancy-åkpåse (den gula pf)? I så fall vore det supersnällt om någon av er kan lägga upp en bild här eller i bildtråden så får jag kika.
    CLANCY, CLANCY, CLANCY.....det har jag. Bild finns i min blogg och tidigare i denna tråden.
  • Stargirl
    Zafon skrev 2009-11-05 14:16:09 följande:
    Hej, ska ut och flyga med vagnen och undrar hur ni gjort. Har ni köpt Bugaboo resepåse till vagnen eller har ni använt något annat? Finns det något annat billigare märke som man kan köpa som passar? Eller ska man helt enkelt bara slå in vagnen med en massa plast?Gärna snabbt svar om ni har något svar vill säga Tack på förhand!
    Vi har en transportväska som vi alltid har då vi reser. Det är klart den är dyr men perfekt då man reser och vill ha med sig en riktig vagn och få den till destination hel och även hem i ett stycke. Jag tror inte det finns ngt billigare annat än att rulla in vagnen i en massa bubbelplast.
  • Stargirl
    Champagne77 skrev 2009-11-05 20:14:09 följande:
    Tittar in med en fråga till alla experter . När man har bågen på sittdelen, då kan man väl bära bebisen i den också? Vet nån viktgräns på att bära i bågen?
    Ja, bågen heter faktiskt carry handle så det är bara att bära på. Men Bugaboo säger att så fort barnet blir lite tyngre ska man vara försiktig med att bära då man lätt kan tappa greppet om bågen.
  • Stargirl
    thj skrev 2009-11-05 20:22:59 följande:
    Nu är jag kär igen ....Brunbas + åkpåse Clancy Stargirl iieee du har för bra smak du
    Jag vet det är en sån bra kombo. Den ska jag köra ett tag nu. Vet inte om det blir flera åkpåsar för min del. Dottern blir ju 3 i februari. Nästa år behöver hon bara en Bee och knappast ngn åkpåse *buhuuuu*
  • Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-05 20:33:50 följande:
    Är det någon som har en bugga med orange bas?Börjar smått ångra att jag tog brun bas. Borde ha valt orange bas och rosa toptyg..
    Ja det finns iaf två i tråden som har det. Men du kan uppdatera bastyget till sittdelen och varukorgen i orange. Beställ separat från ex Kidzshop (de brukar ha hemma eller vara pigga på att bestälal hem) Då har du både orange och brunt. Orange + rosa är bland de finaste kombosarna jag vet. Men älskar även den bruna basen då den passar med ALLT.
  • Stargirl

Sötisen i brun bas med orange topp och brun åkpåse samt matchande body Detta var länge sedan dock....dottern blir ju snart 3 år.

• Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-11-06 12:16:28 följande:
    Fick just mail om att Kidzshoppen har Bugaboo (ado)red Bee inne i 20 ex..tips bara...
    Ååååååh......
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 14:27:20 följande:
    Den var riktigt fin! funderade själv på detta kombo men det blir ett framtidsprojekt. Har en rosa fleecetopp men har inte testat den på vagnen än.har en bild på vardagsrummets prydnad i galleriet om någon vill se/lägga ut i tråden.och 2 frågor som jag kommit på nu när jag hämtat alla grejerna 1. hur ser man att åkpåsen är en Cam-åkpåse, det står ingenstans vare sig på den eller på förpackningen. En brun är den iaf.2. fästen till parasoll - det finns ett fäste på det jag köpt - passar det till både Cam och Bee (ännu ett framtidsprojekt )
    Lätt, brun åkpåse finns bara till Cameleon. Men det står på lappen. Bugaboo Cameleon på alla tillbehör som bara passar Cameleon. Bugaboo Bee på tillbehör som bara är till Bugaboo Bee och bara Bugaboo på tillebhör som passar båda.

Det finns gamla modellen av parasoll, den har ett fäste och den passar bara Cameleon. Om fästet är avtagbart så kan man byta fästet till en som även passar Bee.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19