Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-11-11 12:22:36 följande:
    *muttrar*bor i lilla tattarsäffle.. förresten. nån som varit ute och gått i hällregn med vagnen? hur blöt blir den? tänkte eftersom regnskyddet inte täcker hela vagnen.
    Vagnen har bara blivit riktigt blöt en gång, igår när dottern kissade på sig när hon sov Visst kan den bli lite blöt på ytan men aldrig rakt igenom. Så inget att bekymra sig om.
  • Stargirl
    lappstockholmska skrev 2009-11-11 12:28:09 följande:
    kastar in en liten fråga, är jätte sugen på bugaboo då den verkar smidig o att man kan vända barnet mot sig...MEN jag funderar om de små hjulen fungerar i snö? Nån som har provat?
    Ja sedan 2004 Är det kramsnö som inte är oplogat så kan det bli lite knepigt. Du kan i värsta fall vända de stora hjulen fram för kortare strapatser med snö eller terräng. Det är dock inte det mest bekväma sättet att köra en Bugga.
    Vi bor i sthlm och behöver inte vinterhjulen som finns att köpa till (fasta  stora framhjul)
    Vi behöver alltså inte vinterhjulen och de små funkar finemang. Men det kan komma dagar då du måste iväg tilll BVC kl 07:00 och det är oplogat med kramsnö, då kan det bli lite trögt. Men de dagarna är ju inte många. Kall snö (när det är minusgrader) funkar däremot fint.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-11-11 14:12:48 följande:
    fasen också, jag jobbar 27 nov OCH har viktig tmöte med tillsynsmyndigheten inget skolk för mig m.a.o.
    Fast det var ju alla dagar 27  nov till 1 dec.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-11-11 14:18:46 följande:
    mmm men det lär ju komma 100 pers första dagen och få goodiebags *avis*
    Ja det är säkert sant.
  • Stargirl
    Aprilia skrev 2009-11-11 14:33:39 följande:
    Någon som vet om och isåfall var man kan beställa en ståbräda+pall. Måste sälja min syskonvagn nu då mellantjejen vägrar den och behöver därför en ståbräda ganska snart. Köper mig nog en annan (UJ) syskonvagn i vår. Men just nu behöver jag en annan lösning.
    Jag tror att familjetorget har pallarna. Kan det stämma? Kanske även Kidzshop.
  • Stargirl

Ja så här...

006

Tror oxå Kidzshop har bilder på sin sida. Me jag vet inte om pallen passar den nya brädan?

• Stargirl
    3småttingar skrev 2009-11-11 15:53:37 följande:
    Åh va bra, jag behöver också en ståbräda! Fast tvekar, det känns som att det är lite krångligt att köra med den? Då väntar jag på den nya modellen, även fast jag inte vet skillnaderna :)
    Fast den nya finns redan i butik. Så du behöver inte vänta
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2009-11-11 16:02:55 följande:
    Stargirl - i bildtråden när du har liggdelen på vagnen, är skötväskan en Carry All Floral du har då? Isåfall, är den bra och var de snyggt?
    Det var inte min bild. Jag hjälpte bara den ovan som inte hade plus medlemskap.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19