High Heel Bitch skrev 2009-11-10 15:49:30 följande:
Hehe satt och kikade lite och fann inget för det priset, de var mycket billigare förr. Minns att vi hade en när jag var liten och den kostade bara ett par hundra kronor, det var andra tider då :) Ska kika på Melissa också och se om det kan vara något. Annars har jag hittat denna
www.siba.se/Products/Product.aspx Men vad är det för märke? Är det bara skit?
Jag har använt Nettos bakmaskin som någon verkar tycka är skit i ca 2,5 månad och har då bakat 2ffr/dygn. Vi är fem brödätare i familjen. Det var den här bakmaskinen vi hade råd med, ville inte ha någon begagnad. Vi är supernöjda. Brödet blir bra, utom när produkterna i sig försämrar resultatet. Ex kan vissa mjölsorter ge mindre fluffigt bröd. Jag kan definitivt rekommendera Melissas bakmaskin. Vi har räknat ut att vi tjänade in kostnaden för bakmaskinen efter en månad. När den är slut och man har använt den bakmaskinen mycket, kan man visst skaffa en större (ifall vi har råd till det då).
Vi köpte en annan sort för ett par år sedan på onoff men lämnade tillbaks den. Det skulla anvädas något specialjäst som inte finns i sverige. Skit. Den var dessutom på extrapris men kostade ändån nästan tre ggr så mycket som melissas.
Är jag inte säker på om bakmaskin är något för mig men vill prova så köp melissas som är billig och fungerar bra. Den går att lämna tillbaks, garanti finns. Det får du inte på blocket. Det går att byta upp sig senare vb.