• Snova

Tatueringar är trashigt!

Jag tycker att de flesta tatueringar är trashiga, det ser billigt ut. Självklart finns det undantag även om de är få. Förstår att många inte delar min uppfattning dock.

Vad tycker du? Är det trashigt? Hur är en person som har tatueringar? Generalisering förstås men ändå - är det nåt "alla" har eller bara vissa kategorier? Är vissa tatueringar snyggare än andra?

snovas.blogspot.com/2009/10/trashiga-tatueringar.html

• Svar på tråden Tatueringar är trashigt!
  • Isabellee

Jag har själv 5 tatueringar. Bland annat dottern hand, mitt stjärntecken m.m
    Ångara inte en enda och dom passar mig.

men på vissa tycker jag det ser mycket trashigt ut. Folk tycker nog det om mig med,

Men smaken är som baken :D

• Kan inte bli bättre än såhär

Är det inte en klassfråga? Tror knappast Kronprinsessan har någon..

• LyckligtSlut

Har två. Struntar helt i om folk tycker att jag är trashig. På vissa sätt är jag det, om man är trashig om man t ex har ont om pengar och har haft många sexpartners i livet, som många tycker är bra måttstockar.

Mår folk bra av att tycka att jag är mindre "värd" som person för att jag två gånger i mitt liv tyckt att det var kul att tatuera mig så får de tycka det. Jag anser själv att det säger mer om dem än om mig.

• Snova

Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-03 17:21:28 följande:

Jo, jag känner också så...
  • linas fina

Det roliga är när folk tror att de är unika med ett motiv sen har skitmånga samma grej. Namntatueriar är lika kul i morgon som leggings om ett tag.

• Majsan70

Trash är ett hemskt ord som borde plockas ur svenska språket. Att överhuvudtaget befatta sig md det ordet får mig att tro att man helt tappat koncepterna oavsett man har tatueringar eller ej.

Våga vägra ordet Trashigt och allt annat runt i kring det ordet!!!

• mamita64

linas fina skrev 2009-10-03 18:19:23 följande:

Det roliga är när folk tror att de är unika med ett motiv sen har skitmånga samma grej. Namntatueriar är lika kul i morgon som leggings om ett tag.
    Om du ska jämföra så så kommer ju modet tillbaka med jämna mellanrum.
    Jag hade leggings i början av 80-talet, mitten av 90 och nu igen.
    Att skriva in barnens namn är förvisso inte unikt, men det var något som jag gärna ville ha, inte för att alla andra har det utan för att jag alltid bär med mej mina änglar då.
    Det finns massor av tatueringar som jag anser vara jättefula, men var och en är förhoppningsvis nöjd med det han/ hon har gjort. Annars så finns ju möjligheten att göra en cover up.
  • nimble

Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-03 17:21:28 följande:

Hon kanske jättegärna vill ha en, men inte kan pga hennes "jobb" och i så fall är det ju skitsynd om människan. Kanske hon har en på ett ställe där bara Daniel eller vad han nu heter, kan se, vad vet vi liksom...
    Madde har ju tuttimplantat, så dom där bratzen påverkas ju av modet som alla andra, dödliga.
  • Annamamma 83

Att påstå att de är en klassfråga är väl väldigt gammaldags?

Även att de bara är kåkfarare som har de.

Dags o vakna upp,året är 2009 och var o varannan människa har ju varit o gaddat sig.
    vilket ja iof tycker är liiite tråkigt, ja gillar rockig stil och vill inte att de ska va en modegrej

Svar på tråden Tatueringar är trashigt!