• Snova

Tatueringar är trashigt!

Jag tycker att de flesta tatueringar är trashiga, det ser billigt ut. Självklart finns det undantag även om de är få. Förstår att många inte delar min uppfattning dock.

Vad tycker du? Är det trashigt? Hur är en person som har tatueringar? Generalisering förstås men ändå - är det nåt "alla" har eller bara vissa kategorier? Är vissa tatueringar snyggare än andra?

snovas.blogspot.com/2009/10/trashiga-tatueringar.html

• Svar på tråden Tatueringar är trashigt!
  • Iya Akintunde

Jag tycker tatueringar är "trashiga" JA. På alla människor, alla motiv - Total madness att göra "konst" på sin kropp.

• Jennie med ie

Nej jag tycker inte tatueringar som sådana är trashigt, däremot är vissa motiv och bärare trashiga.

Jag har noterat tatueringshatars åsikt, att tatueringar är trashigt. Fine. Vad förväntas jag göra med den vetskapen?

• redneck girl

jag tycker att folk får pryda sina kroppar som de vill.jag har själv en tatuering på ena överarmen....och funderar på en till.sen om någon inte gillar det....det skiter jag fullständigt i.

• Thaleya

Vad tycker du? Är det trashigt? Hur är en person som har tatueringar? Generalisering förstås men ändå - är det nåt "alla" har eller bara vissa kategorier? Är vissa tatueringar snyggare än andra?

Jag tycker att tatueringar är snygga på vissa personer, på vissa ställen och endast vissa motiv.

Nej jag tycker endast det är trashigt när man gör tatueringar bara för tatueringens skull. Alltså ingen innebörd i tatueringen, kanske inte ens tycker den är snygg utan man gör en tribal som täcker hela låret bara för att, det tycker jag är lite trashigt.

Jag tycker inte människor som har tatueringar är en viss målgrupp. Jag tycker isåfall att de som ogillar tatueringar är mer liknande isåfall än de som funderar på att skaffa, inte ens tänkt tanken eller de som redan har tatueringar.

OHJA, vissa tatueringar är mycket snygga och andra är skitfula. Det är stoor skillnad tycker jag.

• Mylf

Jag ser inte tatueringar som trashigt, jag har 7stycken och fler planerade. Dock har jag personligen valt att sätta mina tatueringar på sådana ställen som går att dölja, i många jobbbrancher passar det sig inte med tatueringar osv. Medan pappan till en av mina söner tillhör den grupp människor som man kan kallar "bodmod" han har alltså mycket tatueringar och piercingar, han har det som ett sätt att uttrycka sig och alla hans tatueringar har en stark baktanke. Tex "Från evig väntan till evig oro" är dedikerad vår son. Längtan efter att få ett barn till den eviga oro som en förälder dras med under barnets uppväxt. jag ser tatueringar som ett sätt att förfina kroppen, men självklart ska varenda tatuering vara väl genomtänkt. Det är något du ska kunna bära med dig resten av livet. så på frågan om jag tycker tatueringar är trashigt, så är svaret nej.

• Kan inte bli bättre än såhär

Hur många läkare och advokater har tatueringar och piercings? Något har det ju med att göra att det inom vissa klasser/yrken osv finns mindre resp mer av just dessa företelser som vi tar upp i denna tråden

• Stinky

Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-03 20:15:31 följande:

Hur många läkare och advokater har tatueringar och piercings? Något har det ju med att göra att det inom vissa klasser/yrken osv finns mindre resp mer av just dessa företelser som vi tar upp i denna tråden
    Finns säkert flera utan att man vet om det.
  • Mylf

Jag har en vän som är läkare. han har en sjuhelvetes massa atueringar =)

Svar på tråden Tatueringar är trashigt!