• Päron1986

Tips på JULklappar!

Jag tänkte att nu när det "drar sig mot jul" så kan man starta en tråd där vi kan tipsa varann om olika julklappar!

Svärmor, svärfar, mor och far, mormödrar etc
    barn, barnbarn, kusiner, älsklingar, sambos, makar, syskon, vänner, nära vänner.. alla man nu kan tänkas ge julklappar!

• Svar på tråden Tips på JULklappar!
  • Jo79

Min dotter på 5 önskar sig ett Nintendo DS. Är hon för liten? Jag har verkligen noll koll på sådana grejer...

• mamma0104
    Jo79 skrev 2009-11-30 18:21:16 följande:
    Min dotter på 5 önskar sig ett Nintendo DS. Är hon för liten? Jag har verkligen noll koll på sådana grejer...
    Min dotter fick ett sånt när hon fyllde 5 år, tycker inte hon är för liten. Hon har spelat massor och det är kanon och ha med när man ska på semester eller bort nån kväll till vänner osv.
  • godtid

Vi ska ge ska ge minna föräldrar och svärföräldrar äkta kristaller som
    vi har graverat i barnen i mycket fina är dom . jag funderar även om syster och svåger ska få en sådan med sin bröllops bild på.hittade de på
    3dkristall.se

• godtid

Alla kan lägga en summa i stället för julklappar så kan man göra en längre utflykt hela släkten i sommar i stället

• Päron1986

till en 19åring? teknikintresserad?

• Vinterbarnet

Hej!

Vilken bra tråd, för nu har jag smått panik...
    Har letat å letat men hittar inget som känns så där "RÄTT" att ge min bror och hans flickvän i julklapp.. Det ska vara en gemensam klapp, och inte allt för dyrt.
    De är båda i 23 års åldern...

SNÄLLA, har ni några bra förslag??
    Nåt de båda kan tänkas uppskatta, så kanske nån inredningspryl, men vad....

Tack!

• Päron1986

dags att puffa lite i den här tråden, det är ju snart jul igen!

• joojoo
    en knodd vore inte fel skrev 2009-10-24 23:21:01 följande:
    Hejsan allihop!
    Jag behöver er hjälp.
    Jag ska ge en julklapp till min mamma å pappa. Nått regält lr hur man ska förklara. Dom har hjälp oss jätte mycke här hemma å renovere och sånt så det ska va nått bra. Nån som har nått förslag?
    Lite dyrare typ.
    En kock som kommer hem till dem och lagar middag alternativt som de lagar tillsammans med.
  • joojoo

Haha jag tror de redan fått sin julklapp, men ett förslag för någon annan kanske :D

Svar på tråden Tips på JULklappar!