• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Anonym (emmy)

hjälp!!!!

i ett hög profils inlägg kan man fylla mer cc i det än ett mellan profils inlägg????

• MichelleS

Anonym (emmy) skrev 2009-12-21 09:47:54 följande:

hjälp!!!!i ett hög profils inlägg kan man fylla mer cc i det än ett mellan profils inlägg????
    Det stämmer.
    Det sa min plastikkiurg iaf, men de förstår jag inte varför det bara går med högprofil
  • Anonym (emmy)
    sandy sandy skrev 2009-12-20 20:59:33 följande:
    hej tjejer! många operationer å beslut på gång här!igår köpte jag flera nya bhar, visste ju knappt vilken stl. jag har nu. 75 C passar alla fall perfekt :)lycka till alla!
    hej!
    ja man läser så mycket så man blir precis snurrig i bollen
    gud vad roligt att handla nya bhs
    hur lång var du och vägde? kan du inte lägga upp lite nya kort
    kram emmy
  • Me o Mike

I helgen har jag suttit och lusläst på olika plastikforum. Hittade en hel del om "min" kirurg"!! Kul att få läsa!

• noggis

nu har ja bokat tid för konsultation på kkab!
    Åh vad ja har längtat... hehe hela 6år.... !!

Ja bor dock i sthlm så d blir en liten resa inför op. men d kan man lika gärna ta!

• Petra78
    noggis skrev 2009-12-21 11:38:43 följande:
    nu har ja bokat tid för konsultation på kkab!Åh vad ja har längtat... hehe hela 6år.... !!Ja bor dock i sthlm så d blir en liten resa inför op. men d kan man lika gärna ta!
    Vad kul, du får berätta sen vad Ni pratade om
  • Max o Zekes mamma

Nu gått 11 dagar sedan min bukop och jag mår helt ok!
    Tar nog det inte sååå lugnt som man ska men magen känns helt bra.
    Dock mkt spänd men hon sa det skulle vara så i ca en månad.Imorgon tar jag bort stygnen,inget jag ser framemot...

• Anonym (emmy)

ok.
    vad jag har förstått så använder kkab mentor high profile och då är minsta storleken 450cc!!!
    jag har ju provat ut 375cc men inte bestämt implantats typ än.... men väljer jag mellan profil vanliga runda så kan jag ta 375cc och ändå se lika stor ut.....
    vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med detta inlägg men....

• thelwin

Jippi imorgon är det min tur att åka på konsultation till linköping, som jag har längtat
    Hoppas det inte blir snökaos bara{#lang_emotions_wink}
    Hoppas jag inte blir helt förvirrad av alla olika termer hit och dit, hoppas att det e en bra läkare som jag får prata med. tror han hette kratz, ngn somkänner till det namnet

Melwin 050509 Thelma 070529 Mina små skatter
  • sandy sandy

jag har sagt de förut men säger de igen, eftersom flera undrade :)
    325 ml. "gelehallon", runda, medium profil.
    jag är typ 163 cm. å väger runt 55 kg.

jag har några bilder i bilddagboken, adressen finns på sidan 21 i tråden :)

jag var jätterädd att de skulle bli för stort, hade först tänkt 300 men då sa min kirurg att det är ungefär 25 ml. som man ska lägga till då om det är exakt 300 man vill ha, när man prövar. alla fall så tycker ja att de känns mycke större när man prövar med ris än vad det blir i verkligheten. jag ångrar allafall lite att ja inte la in 350 ml. tror de hade blivit ännu mer perfekt!

Svar på tråden Plastiktråden 2