• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Petra78

Nja lite nervös ska man ju vara men inte som jag ;) så Me o Mike du kan få lite av min nervositet ;)
    Ja det verkar var en del som op sig där, vet oxå ett antal som gjort det där och de har varit nöjda ialla fall. Me o Mike vilket datum var det du skulle dit?

• Me o Mike

Jag ska inte opa mig i falköping utan på proforma i sthlm. Jag har den 14 januari.. Du då?

Petra78 skrev 2009-12-28 21:06:17 följande:
    Nja lite nervös ska man ju vara men inte som jag ;) så Me o Mike du kan få lite av min nervositet ;)Ja det verkar var en del som op sig där, vet oxå ett antal som gjort det där och de har varit nöjda ialla fall. Me o Mike vilket datum var det du skulle dit?
  • Me o Mike

Flåt. Exakt 2 veckor har du ju skrivit!

• Petra78

Me o Mike skrev 2009-12-28 21:13:29 följande:

Flåt. Exakt 2 veckor har du ju skrivit!
    ok i stockholm av vem? japp två veckor kvar idag. men åker dit på måndagen den 11. så jag ska sova två nätter där.
  • Me o Mike

Jag ska vara på Proforma och kirurgen heter Örjan Gribbe.
    Vem har du?

Petra78 skrev 2009-12-29 11:30:54 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-28 21:13:29 följande:
    ok i stockholm av vem? japp två veckor kvar idag. men åker dit på måndagen den 11. så jag ska sova två nätter där.
  • Petra78

Me o Mike skrev 2009-12-29 11:34:39 följande:

Jag ska vara på Proforma och kirurgen heter Örjan Gribbe.Vem har du?
    Han jag ska ha heter Stefan Modin (hoppas han är bra ) ;)
  • Me o Mike

Ja det är han säkert!! Har du varit inne något på plastikirurgiforum.se?

Petra78 skrev 2009-12-29 11:40:37 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-29 11:34:39 följande:
    Han jag ska ha heter Stefan Modin (hoppas han är bra ) ;)
  • Söta Nasse

petra
    vet du hur de gör vid komplikationer?

Jag är ny medlem på plastikkirurgiforum och har just fått börja se få andras foton. Söta nasse även där

• Me o Mike

Jag får inte se andras bilder!! Hur länge har du varit där?

Söta Nasse skrev 2009-12-29 12:02:43 följande:

petravet du hur de gör vid komplikationer? Jag är ny medlem på plastikkirurgiforum och har just fått börja se få andras foton. Söta nasse även där
  • Emma04Kevin05

Me o Mike skrev 2009-12-29 12:08:24 följande:

Jag får inte se andras bilder!! Hur länge har du varit där?Söta Nasse skrev 2009-12-29 12:02:43 följande:
    Jag fick se foton efter nån dag. Men jag tror att man måste göra ett visst antal inlägg..
Svar på tråden Plastiktråden 2