• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Söta Nasse

michelle
    det beror ju helt på vad du vill ha för utseende. high profilen är ju mer toppig och inte lika bred och gör då kanske inte att det ser ut som bollar åt sidorna men kanske mer bolliga framåt. den andra sorten är ju bredare och ser då rundare ut om man tittar framifrån, men mer platt om man säger så.
    Det beror ju verkligen på vilket utseende du har och hur din kropp ser ut. om du tex har långt mellanrum mellan brösten kan det se bättre ut med ett bredare men plattare implantat.

har du tagit reda på om den mjukare kunde rinna ut?

• MichelleS

Söta Nasse skrev 2009-12-20 09:28:24 följande:

michelledet beror ju helt på vad du vill ha för utseende. high profilen är ju mer toppig och inte lika bred och gör då kanske inte att det ser ut som bollar åt sidorna men kanske mer bolliga framåt. den andra sorten är ju bredare och ser då rundare ut om man tittar framifrån, men mer platt om man säger så.Det beror ju verkligen på vilket utseende du har och hur din kropp ser ut. om du tex har långt mellanrum mellan brösten kan det se bättre ut med ett bredare men plattare implantat.har du tagit reda på om den mjukare kunde rinna ut?
    Men det är ine lika många som tar high profilen och det gör mig lite skeptisk.
    Men det kan ju vara som han säger att brösten går ut för mycket på sidorna om man har standrard profil och jag vill ju inte bara ha 250 ml i såfall.
    Sen tänkte jag om det stod ut för mycke med high profile om man har 350 som högst.
    Den kunde inte rinna han skakade på burken och rörde runt där och den satt fast, fast den rörde sig + att det var mycket mjukare, så brösten känns mer äkta
  • Petra78

Me o Mike skrev 2009-12-20 09:05:19 följande:

Det är bara 2 st som förstår mig. Det är min man och min syster.. Ok, min man tycker jag är lite töntig och tycker inte jag behöver det, men han förstår,Alla andra som mina föräldrar och vissa av mna vänner tycker jag är galen! Anonym ( ) skrev 2009-12-19 21:46:48 följande:
    Jag har inte berättat än för mina föräldrar, de tycker nog att jag är tokig då ;)
  • Me o Mike

haha.

Petra78 skrev 2009-12-20 10:52:58 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-20 09:05:19 följande:
    Jag har inte berättat än för mina föräldrar, de tycker nog att jag är tokig då ;)
  • Söta Nasse

michelle
    jag funderar på high profile 385cc, men får se på nästa konsultation.
    jag vill verkligen inte ha bröst som sticker ut på sidorna och har bra mellanrum mellan mina nu.

• MichelleS

Söta Nasse skrev 2009-12-20 11:05:19 följande:

michellejag funderar på high profile 385cc, men får se på nästa konsultation.jag vill verkligen inte ha bröst som sticker ut på sidorna och har bra mellanrum mellan mina nu.
    Men vad vill du ha för implantat då?
    Nej det är inte snyggt när det sticker ut på sidorna, det kan jag hålla med om.
    Jg tycker jag har rätt så bra mellanrum mellan mina nu och de hänger inte heller.

Men funderar på om man kanske ska ta gelehallon 2 men tänk om de blir hårda som bollar, det vill man ju ine heller ha men ingen som verkar ha erfarenhet om mjuk gelen ju, det som känns jobbigt.
  • Anonym (emmy)

söta nasse-

vad är dina mått?
    jag är 177 lång 65kg och 74 runt bröstkorgen
    jag är oxå ute efter att få en c, iaf att det ser ut som en c.
    vill ju ha mer toppiga, vill inte ha det runda och att de sticker ut i sidorna...
    kram emmy

• Söta Nasse

emmy
    jag är 159cm 53kg och 76cm runt bröstkorgen, knapp a-kupa nu

• sandy sandy

hej tjejer! många operationer å beslut på gång här!

igår köpte jag flera nya bhar, visste ju knappt vilken stl. jag har nu. 75 C passar alla fall perfekt :)

lycka till alla!

• MichelleS

sandy sandy skrev 2009-12-20 20:59:33 följande:

hej tjejer! många operationer å beslut på gång här!igår köpte jag flera nya bhar, visste ju knappt vilken stl. jag har nu. 75 C passar alla fall perfekt :)lycka till alla!
    Vad valde du för inlägg, profil osv?
Svar på tråden Plastiktråden 2