• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Me o Mike

Ååå hahaha... Jag la nyss in ris i en påse för att visa min man vad jag har tänkt lägga in!!
    Han tittade bara och sa: Holy FUCK!!!!

Han tyckte det var skiiitstort!

• Anonym

Kan man gå på en konsultation på en klinik tex här i sthlm å sedan opereras i götet ellen någon annanstans?!

• Petra78
    Anonym skrev 2009-12-19 07:56:05 följande:
    Kan man gå på en konsultation på en klinik tex här i sthlm å sedan opereras i götet ellen någon annanstans?!
    Hej
    KKAB har väl konsultation i stockholm och sen op i Falköping tror jag kan har op ngn mer stans, jönköping oxå och linköping kanske gå in på deras hemsida och kolla
  • Petra78

Me o Mike skrev 2009-12-18 22:28:12 följande:

Ååå hahaha... Jag la nyss in ris i en påse för att visa min man vad jag har tänkt lägga in!! Han tittade bara och sa: Holy FUCK!!!! Han tyckte det var skiiitstort!
    Vad kul! Hur många dl ris la du i?
  • MichelleS

Tydligen så är silikon gel gelehallon, men vad det riktigt är har jag har ingen aning om.
    De var mer genomskilninga och såg inte alls ut som gelehallons utseende, det reagerade jag mest på. Tänk om de är för mjuka och kan rinna ut om det spricker.
    Någon som vet något om detta inplantat och ni får gärna säga varför ni inte valt det?

Måste nämligen bestämma mig idag. Har ju endå fått op tid rätt så fort så han vill gärna veta och jag har ine en jäkla aning :(

Hade ju helst velat ha mjuka, behagliga gelehallon 350 men han tyckte 325 som högst och det tycker jaq blir för litet :/

• MichelleS
    MichelleS skrev 2009-12-19 09:29:49 följande:
    Tydligen så är silikon gel gelehallon, men vad det riktigt är har jag har ingen aning om.De var mer genomskilninga och såg inte alls ut som gelehallons utseende, det reagerade jag mest på. Tänk om de är för mjuka och kan rinna ut om det spricker.Någon som vet något om detta inplantat och ni får gärna säga varför ni inte valt det?Måste nämligen bestämma mig idag. Har ju endå fått op tid rätt så fort så han vill gärna veta och jag har ine en jäkla aning :(Hade ju helst velat ha mjuka, behagliga gelehallon 350 men han tyckte 325 som högst och det tycker jaq blir för litet :/
    Menade att det inte var gelehallon!
  • Me o Mike

390.

Men det är inte sååå stort.. Jag tror mer det är ovanan...

Petra78 skrev 2009-12-19 09:11:37 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-18 22:28:12 följande:
    Vad kul! Hur många dl ris la du i?
  • Me o Mike

Men hur lång är du?? Vad väger du osv?

MichelleS skrev 2009-12-19 09:29:49 följande:
    Tydligen så är silikon gel gelehallon, men vad det riktigt är har jag har ingen aning om.De var mer genomskilninga och såg inte alls ut som gelehallons utseende, det reagerade jag mest på. Tänk om de är för mjuka och kan rinna ut om det spricker.Någon som vet något om detta inplantat och ni får gärna säga varför ni inte valt det?Måste nämligen bestämma mig idag. Har ju endå fått op tid rätt så fort så han vill gärna veta och jag har ine en jäkla aning :(Hade ju helst velat ha mjuka, behagliga gelehallon 350 men han tyckte 325 som högst och det tycker jaq blir för litet :/
  • MichelleS

Me o Mike skrev 2009-12-19 10:44:00 följande:

Men hur lång är du?? Vad väger du osv?
    165 cm och väger ca 50 kg och vill helst ha 350 jag har ju knappt några bröst nu.
    Borde det verkligen bli förstort?
    High profile, står dom inte nästan upp till hakan då elelr hur är det?

Jag har ju var inne på gelehallon jättelänge nu och trodde att silikon gel var det men nu vet jag faktiskt inte vad det är
  • MichelleS

Mjuk silikongel (cohesive I)

Geléhallon rund (cohesive II)

Geléhallon droppformad (anatomisk, cohesive III

Dom där finns att välja emellan och jag var ju inne på Mjuk silikongel men trodde de var gelehallon det med.

Svar på tråden Plastiktråden 2