• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Me o Mike

ahaa. Ja då får jag logga in och skriva så det ryker!

Emma04Kevin05 skrev 2009-12-29 12:25:16 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-29 12:08:24 följande:
    Jag fick se foton efter nån dag. Men jag tror att man måste göra ett visst antal inlägg..
  • Emma04Kevin05

Me o Mike skrev 2009-12-29 12:29:48 följande:

ahaa. Ja då får jag logga in och skriva så det ryker!
    Haha, så gjorde jag och det funkade bra!
  • Söta Nasse

jag kan ha varit medlem en vecka eller 2 kanske. verkar som att man måste ha skrivit över 20inlägg typ

• Me o Mike

Nu har jag suttit där och matat in inlägg!

Jag heter: VarÄrDom

Söta Nasse skrev 2009-12-29 12:55:10 följande:

jag kan ha varit medlem en vecka eller 2 kanske. verkar som att man måste ha skrivit över 20inlägg typ
  • Söta Nasse

Me o Mike skrev 2009-12-29 13:37:31 följande:

Nu har jag suttit där och matat in inlägg! Jag heter: VarÄrDom Söta Nasse skrev 2009-12-29 12:55:10 följande:
    Hahaha hoppas du får se bilder snart då. jag har däremot inte hittat så många fina tuttar där. börjar nog bli kinkig efter att ha sett på så mycket bilder
  • Anonym (emmy)

usch jag har så ont i magen!!
    det strular med mina pengar tror jag blir tvungen till att ta ett vanligt blancolån, vill ju helst inte det men vet nån hur snabbt jag kan få pengarna isåfall?? 
    jag har ju op den 14:e januari och jag måste betala kkab senast 4 dagar innan op....
    snälla hjälp mig med snabba svar..

kram emmy

• Petra78

Hallå!!!

Ja jag har varit inne på plastikkirurgiforum och är det fortfarande, men blir inte klokare för det bara mer förvirrad :/
    Men det är alltid roligt att titta på andras före och efter bilder så man ser hur det kan bli.
    Jag var medlem ca en vecka innan jag fick se bilder. men en del har visst fått vara medlemmar i flera månader så det är nog lite olika det där om man har tur eller inte. Jag skrev oxå ett brev till dom.

Söta nasse: jag vet inte vad de säger om det blir komplikationer det har jag glömt fråga, men det löser väl sig jag tror nog de är schyssta och hjälper en om det blir tok fel. Hoppas det ialla fall ;)
    Jag heter Petra_78 även där. Så påhittig är jag ;)

• sandy sandy

Anonym (emmy) skrev 2009-12-29 15:44:22 följande:

usch jag har så ont i magen!! det strular med mina pengar tror jag blir tvungen till att ta ett vanligt blancolån, vill ju helst inte det men vet nån hur snabbt jag kan få pengarna isåfall?? jag har ju op den 14:e januari och jag måste betala kkab senast 4 dagar innan op....snälla hjälp mig med snabba svar..kram emmy
    men de kanske inte är så farligt att ta ett lån alla fall. detta är ju nånting du verkligen vill göra, så se det som en investering :) plus att du kan ju alltid betala av lånet fortare när du får in pengarna. huvudsaken är ju att du har pengar att betala operationen med nu! :)
  • Söta Nasse

emmy

hur mycket är det som saknas då? det är väl olika beroende på bank hur lång tid det tar. ring och boka in ett möte med din bank på en gång, då de har ont om tider så här över nyår och början av året. vi fick vänta 2 veckor på att få en tid för att lägga om huslånen

• Petra78

sandy sandy skrev 2009-12-29 16:07:06 följande:

Anonym (emmy) skrev 2009-12-29 15:44:22 följande:
    men de kanske inte är så farligt att ta ett lån alla fall. detta är ju nånting du verkligen vill göra, så se det som en investering :) plus att du kan ju alltid betala av lånet fortare när du får in pengarna. huvudsaken är ju att du har pengar att betala operationen med nu! :)
    samma här, jag har oxå tagit lån och jag ser det som en investering eftersom det är ngt jag verkligen vill för att må bra.
    det är som sagt olika när man får pengar för mig tog det ca 5arbetsdagar.
Svar på tråden Plastiktråden 2