GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m48025646.html Här har vi den nya tråden. Eftersom denna som sagt ändå tar slut snart
eftersom jag inte fick ett svar i förra tråden så får man väl försöka igen:
Perfekt med en GI-tråd! Jag började med rivstart i måndags.. idag (tredje dagen) är jag helt svimfärdig, orkeslös & skakar i armarna/händerna. Är detta vanligt?
Kan man äta yoghurt med hallon i till frukost? Jag klarar verkligen inte ägg & bacon.. blir kräkfärdig bara jag tänker på det!
De är vanligt.
Jag mådde jätte dåligt tillofrån första veckan, sen har de inte varit så alls.
3e 42 dagen sägs vara värst.
ASså du ska ju helst bara hålla dig till ägg i början, men efter de tio första dagarna kan du ju äta mild youghurt som är 3% o ngra få hallon på är inte farligt.
Men GI värdet blir högre än med en frukost på tex ägg,äggröra eller omelett
Ja får la testa på de i fortsättningen.
Ueeh är så sjukt sugen o vill bara möla i mig massor av onyttigheter idag.
Men som "tur" e så sover min dotter o min sambo är ej hemma så kaninte gå iväg o handla något.
Riktigt jobbig dag faktiskt, har nog inte kännt detta suget sen i början precis o jag har ändå hållt på sen 1 aug
Själv har jag hållt på med fas ett sedan mitten av juli förutom att jag fuskade två veckor här mot slutet.
Jag började igen i fredags för en vecka sedan och jag kan själv säga att jag börjar spy på ägg......
Trött är jag igen och orklös och det är inte bra iom. att jag jobbar som personlig assistent. Men jag har gått ner 14 kg. sedan mitten på juli så jag är nöjd.
15 kg. till till sommaren hoppas jag på och sedan räcker det.....
Vad bra att tråden fortsätter , det är det bästa med detta att man kan läsa hur andra har det , hur det går , hjälpa andra om det behövs och själv få hjälp om det behövs...
Heja oss !!!!!
Ja asså rivstarten går ju bra o köra längre tid åxå.
Men jag känner ingen trötthet o så längre, har som sagt hållt på med den i tio veckor (inte precis heelt men jag äter inte ris,pasta,potatis eller bröd)
Usch fattar inte varför jag nu ist väger 61,9 ist för iförrgår 61,6, så jäkla surt.
Sätter sig inte detta lite väl i skallen på er andra ?
Eller e de bara på mig?
emmgus:hade också det där sötsuget igår. jobbigt!ville bara trycka i mig sonens vita bröd. (gjorde det inte)Tror det har en del att göra med trötthet, så är det för mig iaf. Då kan man känna att man snabbt vill bli pigg men det är ju bara dumt, det är ju inget som varar.
Visst sätter det sig i skallen. I somras hade jag varit helnöjd om jag hade vägt som jag gör nu, men nu är jag såklart inte det. De där hektona kan vara så irreterande vilket ju egentligen är löjligt
Ja nu ska man bara klara fredagen också och hålla för öronen när man hör reklamen"nu är det fredagsmys"
Haha ja den reklamen alltså fy fan!
Ja jag sa innan att jag ville väga runt 63 men nu e man inte nöjd när de e längre ner heller liksom
Jg har hittat hit!
Är väl världens mest vilande GI:are just nu men stannar ändå kvar och väntar på lite motivation