GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Men ska vi skriva ner våra favoritrecept? så kanske vi kan äta varandras favorit maträtter? :D
Jag är ju veg men detta går lika bra o göra med en köttbit såklart.
2 veg fileer
stek tillsammans med gullök,vitlök,champinjoner, häll på grädde o smula i en halv köttbuljong tärning, lite peppar o körvel.
Låt koka samman o häll sedan i lite riven ost, serveras med god sallad :)
Smakar jätte bra men har tröttnat :D
Första fasen så äter man mkt lite kolhydrater.
Mildyoughurt är okej men smaksatta youghurtar veta tusan, o mjölk ska man inte dricka, isf pyttelite i matlagning kanske.
De e va jag har hört, vet inte hur de e längre fram
emmgus: Åh vad kul för dig! grattis! får man fråga hur lång du är? Själv är jag 167..min sambo sa åt mig igår att nu måste jag sätta ett mål och sen hålla det och inte gå ner mer än så. Han har nog rätt
kan bara inte bestämma mig hur mycket.. provade klänningar igår och ännu ser man min putmage. Tror jag bestämmer 58kilo sen får det räcka ![]()
Men hur mycket grädde o ost o mejeri produkter om man hoppar över mjölk får man tilexempel dricka om dagen ?
Mvh
Men hur mycket grädde o ost o mejeri produkter om man hoppar över mjölk får man tilexempel dricka om dagen ?
Mvh
Vet inte, men inte mängder.
Jag är bara 160 DisaD, så 56 känns ändå rimligt :)
Men hur går de med recepten?
Stockrosen: Första dagarna/veckan kissar man mkt men de lägger sig.
O tröttheten åxå jag lovar.
Lever ju fortfarande i fas ett o har gjort de i snart 3 månader, o jag mår inte dåligt eller så.
Omöjligt är de inte o nå sina mål, jag lovar jag trodde aldrig jag skulle gå ner men har ju tappat 9,3 kilo nu.