• Svar på tråden GI Del2
  • söta sotnos
    jeskre skrev 2009-10-31 11:34:36 följande:
    kött innehåller protein och fett, kolhydrater finns d i spannmål å allt som innehåller ngn sockerart.
    Go kväll o trevlig haloween=)
    Tack för det då vet jag hur det är me kött=)
  • na96gen

hejsan
    ser att ni skriver om rivstart, var finner ni information om den ?
    är supersugen att köra men behöver lite information först om hur man skall lägga upp det. Har 25 kg att gå ner o önskar att det skall gå fort

• emmgus

oj va tusan heter den+ 30 dagars rivstart med ola typ. finns på maxi

• na96gen

emmgus: ohh då måste jag åka dit imorgon Tack för tipset

• söta sotnos

Halloj o go kväll=)
    Så var man hemkommen från hästarna!!!!!
    Guu vad det är helt underart att jobba o va me hästarna!!!!!
    Det är både kul o motion i ett=)
    Jaha så var det en ny veck me ny kåst hållning o ny motion =)

MÅNDAG: var motionen hästarna ,markarbet ca 1 timme ...
    TISDAG :först en liten barnvagns promenad o sen senare ut o springa me voven o en vänn 3,4 km
    ONSDAG: hmmmm ja det blir nog lite vila kanske bara en liten promenad me voven olillan=)
    TORSDAG:tömmkörning me snottra (isisen )
    FREDAG:Hm promenad me voven får nog räcka=)
    LÖRDAG:isisarna (blir nog tömkörning Har inte bestämmt än)
    SÖNDAG:liten promenad me vove o lillan o så blir det vila!!!!!!!!!!!!!!

O veckans matchema vet jag inte riktigt än =)
    det är lite dag från dag...
    Men mycket gott blir det =)
    Hoppas att vägen ska vis under 92 tills på fredag ,jag är mycket sugen på att vägam mig lite varje dag ...
    Men noope ska hållas till fredagar =)
    Hur går det för er andra då???
    Brukar ni ha lite träningsschema för dagarna ??
    Mvh

• hopee

Söta sotnos:Jag har tränat på friskís och svettis ikväll. Gör det en gång i veckan, i övrigt har jag som mål att iaf ut och gå en promenad om dagen. Det hjälper verkligen till att hålla/gå ner i vikt

Som vanligt har jag syndat i helgen men det visar sig inte på vågen! skönt.I veckan är det dock strikt gi mat som gäller.Åt stekt lax och lite lite fullkornspasta till lunch. Köttfärs till kvällsmat och nu efter träningen hallon med soja-yohurt. Gott!

• stockrosen

Jag är lite förvirrad kring det här....
    Har hållt mig strikt till fas ett i en vecka.
    Sen började jag sakta i fas två eftersom jag ammar. Fuskade dock lite i helgen med lite godis, två ballerina kex, fruktsallad och en extra flerkornsmacka. Det ÄR inte mkt. Ändå gick jag upp 1,5 kg! För det lilla! Det åt jag ju varje dag förut nästan.

Är det SÅ lätt att gå upp i vikt om man fuskar lite???

• söta sotnos
    stockrosen skrev 2009-11-02 20:36:52 följande:
    Jag är lite förvirrad kring det här.... Har hållt mig strikt till fas ett i en vecka. Sen började jag sakta i fas två eftersom jag ammar. Fuskade dock lite i helgen med lite godis, två ballerina kex, fruktsallad och en extra flerkornsmacka. Det ÄR inte mkt. Ändå gick jag upp 1,5 kg! För det lilla! Det åt jag ju varje dag förut nästan. Är det SÅ lätt att gå upp i vikt om man fuskar lite???
    Hej vännen ,jag kan bara säga det att jag fuskade lite i 3 dagar hadde hållt mig strikt i veckor hadde gått ner bra =) men gick upp 2 kg =( men då åt jag lite bröd en fjärdedel pizza ett winerbröd o drack mycket mjölk!!!!!
    O det syntes =(men nu är jag till baka igen ,klart det inte var kul.....
    men kämpa på du=)
    Ha det gott!!!
Svar på tråden GI Del2