GI Del2
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Ny tråd men samma människor:)
Alla är självklart välkommna.
Här peppar vi varandra o kommer med tips, alllt enligt GI-metoden såklart!
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m47583937.html
Tjing!!!
Har fuskat nu i 3 dagar o jag har typ gåt upp 2,2 kg o jag har ju inte super fuskat men har ätit en o annan macka !!!
Hur kan man gå upp så jäkla mycket på3 dagar??!!!!
Nej nu måste detbli schärpning!!!!!
Jag börjar från i morgon igen=)
När har man gi mage då???
mvh en ledsen =(
Usch har en jobbig dag idag.
Sambon o jag har bråkat o har ej pratat med honom sen igår.
(är hos min mamma med dottern just nu)
Hon har inget gi vänligt hemma så har faktiskt ätit 2 pannkakor (visserligen utan socker men ändå)
Mår riktigt kass över detta o känner mig allmänt nere, beror ju själklart mkt på läget här hemma just nu med
hej hej började i osdags med rivtart ...har sånt fruktansvärt godis sug nu..................gahhhhhh vill ha nått sött nu...
har som mål att gå ner 5 kg till att börja med kolla om det går!har försökt flera ggr men inte varit motiverad som ja e nu!
men troligt inte ätit tillräckligt med fett så det har bara blivit bakslag i stället..
nån som vet mera om hur mycket man kan äta av tex ost,keso,kött, ja allt som e tillåtet fast i g...tror det skulle hjälpa mig mer än att gissa sig fram..
jätte kul med denna tråden!!!!
Go kväll??
Ingen som varit me om att man gått upp så hiskligt mycket bara för man fuskat lite men ändå tränat o varit ute o gått o så???
Jag är helt deppig!!!
Jag skulle me vilja veta hur mycket ca man kan äta avkeso kött ost ogräddprodukter???
Kan man ta hur mycket somhellst???
Fan längtar till morgon dagen då jag ska i väg till stallet så jag får något annat att tänka på än att jag gått upp i vikt =(
Mvh Malin
Hej på er!
Visst är kokta ägg lika ok som stekta? Äter hellre två kokta ägg med bacon än stekt ägg med bacon.. det blir så flottigt! Dock äter jag två kokta ägg & yoghurt med hallon i nu tills jag känner att jag kan äta bacon igen.. funkar finfint! Har gått ner 2 kg sen i måndags.. går finfint detta! Åt 3 bitar 70% choklad idag.. den är väl ok i små mängder?
söta sotnos skrev 2009-10-16 21:10:32 följande:
Stekta ägg borde ju va okej? Men jag vet inte.
Jag menar de e ju okej med äggröra o omelett o de stekts ju..
Stekta ägg är helt okej att äta , ägg på alla sätt och vis...