Hej på er, dan före dan...
Tänkte fortsätta med att berätta om några fler sjuklingar...
Båda våra flickor fick feber igårkväll och den ena rinner näsan på och den andra hade jobbig huvudvärk.
Så vem vet hur vår julafton ser ut imorgon.
Tanken var att mormor, morfar, farmor och farfar skulle ha kommit till oss, men nu vågar de väl sig inte hit...
Prinsessan Leia:
Stackars dig!
Håller med föregående talare att du måste ta det lugnt.
Försök att bara göra det nödvändigaste som att andas, äta och sova, i första hand nu under juldagarna. Vet att det är svårt att släppa alla måsten, men försök.
Min mamma brukar påminna mig om det värsta scenariot ibland, när det är mycket att tänka på.
Om det skulle hända mig och min man något, pga att vi stressar för struntsaker, vore det ju en katastrof för barnen bl.a.
Det viktigaste är ju trots allt hälsan!
Camilla R!
Ha det så underbart på Kanarieöarna!
Såå avundsjuk!
Vi brukade alltid åka dit i december förr om åren, innan vi fick barn. Då bodde vi i San Augustin eller Arguineguin, för mina föräldrar har kompisar som bor där på vinterhalvåret.
Vart ska ni bo?
Ang. vit soffa!
Vi har en vit svängd Howardsoffa i vardagsrummet och det har faktiskt fungerat bra. Det är avtagbar klädsel på den vilket underlättar.
Klädseln kan man ta av, inte bara kuddarna. Barnen får inte äta där.
Dock har vi en mörkblå Howard i TV-rummet, som tål lite mer, men där syns ju ljusare fläckar bättre.
Vi hade också en skinnsoffa förut i TV-rummet och det är ju helt klart bättre, men tråkigare om man gillar den lantliga stilen...
Kram Fröken Vit.