Anton2005 skrev 2009-12-28 14:33:14 följande:
Herre gud jag sitter på jobbet fast att jag igentligen skulle vara ledig idag. Jag skulle skriva kontrakt på ett hus men nu har köparen ändrat sig och vill inte skriva kontrakt i december för att det känns bättre att börja nya året med ett husköp och för att det känns så mycket de här dagarna eftersom julen är jesus födelse. Hoppas inte jag trampar någon på tårna nu....men jag tycker det var helt idiotiskt av honom eftersom han själv tjatat om kontrakt idag. Är han så religös så borde han väl aldrig bokat kontrakt denna dag från första början. Jag höll iaf på att trilla av stolen och är skit sur nu
haha du livade upp min tråkiga halsfluss-kväll så jag nästan fick lite mer ont av att skratta lite

Amelié77 skrev 2009-12-28 17:09:03 följande:
Peak - okej...till mig sa de att man inte smittar dagen efter att man börjat med penicillin. Jag fick 2 tabletter per dag. Skulle väldigt gärna vara hemma imorgon också, för jag har ju jäkligt ont i halsen ännu. Kan inte tro att det helt plötsligt skulle vara borta imorgon... Anton2005 - jisses, vilken konstig kund!
Åh ge mig whatever-she´s-having!!!

LCroft skrev 2009-12-28 17:59:54 följande:
Krya på er MissG och Peak och alla andra som är krassliga!
Tack!!
Pums skrev 2009-12-28 18:53:43 följande:
Hej alla!! Nu äntligen har vår lilla familj återhämtat sig från julen från h-e när kräksjukan invarderade vårat hem. Enda julen jag inte gick upp i vikt i alla fall.
Fniss - trist sätt men skönt att ni är friska nu!
Jag trodde på lite samma sak här när man inte kan äta, lite halsflusskur istället för GI-diet men nix jag är tydligen bra på att behålla fettet! Riktigt ser hur musklerna förvandlades till fett nu under julen!