BF Juni 2010!
Tackar för inbjudan!
Tackar för inbjudan!
Idag har min näsa insett att det är höst och förkylningstider. Är tät/rinnig omvartannat. Känns som att bihålen är på väg att täppas igen och jag känner mig allmänt förkyld.
Till råga på allt känner jag mig lite halvt illamående hela tiden.
Var bara tvungen att klaga lite.
Oj vad ni skriver här. Super kul! (men jag hinner tyvärr inte läsa allas inlägg)
Tänkte höra om det är nån som vet om man kan räkna ut bf genom att räkna från den dagen man fick plus på stickan? Har för mig att det ska gå men är inte säker.
även ett litet tips om någon är förstoppad, microlax. Funkar hur bra som helst. Men i morse tänkte jag att jag skulle proba hinka i mig en kopp kaffe (dricker inte det nu när jag slutat röka) och vips kom magen igång. Nu har jag 2 grejer jag kan testa med. Har även börjat äta fiberhavregryns gröt på morgonen, kanske hjälper till lite oxå.
Härligt att se att så många mår bra iaf!!
Är det någon som har kollat in bilderna här på tjejer som är i v 9-12?
En del har verkligen skit stora magar fast dom inte är långt gånga alls. Jätte mysigt!!
Har ni stor mage redan?
Bara jag som starkt funderar på gravidbyxor???
Idag gick vi in i v 9. Känns skönt att v 12 närmar sig. Längtar till att få berätta för alla!!
Letade fram dom gamla mammabyxorna idag. Gissa om det var skönt att få på sig dom.
Det enda dumma nu är ju att man inte kan ha på sig dom så det syns att det är såna byxor utan jag får ha en lång tröja så inte mudden syns.
Har försökt hitta nya byxor på HM men det är skit svårt när man är större. Har normalt 48-50 i byxor och så stora mamma byxor finns banne mig inte. Sen blir jag lite snål och tycker att 600:- är lite mycket för byxor som man inte har så länge..
Någon som har tips på var man kan hitta billiga och stora mammabyxor?
Det här med namn är skit svårt! Speciellt när man redan har en liten hemma så namnen måste passa ihop. Vår son heter Theo och det är mycket lättare att hitta tjej namn tycker jag. Har snöat in på Em, tycker det är så himla fint och det passar bra ihop med Theo men jag vet inte. Det är som sagt skit svårt!!
När man gör KUB, är det vanligt UL eller är det VUL? Är lite sugen på det faktiskt, ska till mvc 17/11 så jag tänkte fråga om och hur man går tillväga om man vill göra det.