BF Juni 2010!
Någon som kollar in "efter tio"?
Dom pratar om vaccinet där. Ska kolla in början på det sen om det finns på internet för jag missade det.
Någon som kollar in "efter tio"?
Dom pratar om vaccinet där. Ska kolla in början på det sen om det finns på internet för jag missade det.
Okej, ännu en helt ot fråga.
Vi ska på julbord med släkten vilket innefattar 22 personer. Det är en söndag kl 17 så det passar att vår som på 2 år följer med. MEN, man vet ju att man knappt kan sitta still och njuta av den dyra maten då.
Är vi världens dåligaste föräldrar om vi skulle fixa barnvakt för att få äta i lugn och ro vid en sån tillställning? Känns lite dumt då det är släkten som ska med men ändå..
Pratade med Trygg Hansa idag. Passade på att fråga hur det funkar med ersättning från bristningar. Jag trodde det var bristningar på kroppen som menades men det var ju det man hade spruckit. Att dom inte bara skriver det istället :)
Hon sa att man kan få reda på vilken grad man sprack i sin förlossningsjournal och efter det då få ut ersättning.
Har lyckats slarva bort min så jag ringde NÄL och beställde en ny nu. Blir intressant att få läsa om hur förlossningen var. Längtar att få hem den!
längtar och väntar skrev 2009-11-10 18:09:45 följande:
längtar och väntar skrev 2009-11-10 19:00:39 följande:
Har varit väldigt dålig på att välkomna nya så
Välkomna alla nya! Jätte kul att vi bara blir fler och fler som följs åt!!
Usch, det är bra trist att vara arbetslös!
Idag är sonen hemma från dagis, går där annars 3 dagar i veckar 5 timmar per dag. Vi ska gå till en granne vars son också går samma tider som Theo på dagis. Hon har precis fått en till son, hennes tredje, så jag måste ju gå dit och klämma och känna lite :)
Har bara umgåtts 1 gång tidigare och då var vi i en lekpark så det blir kul och se hur det blir idag. Hade ju varit kul om man klickar riktigt eftersom vi bor så nära (på landet)