• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Thesso
    mejola skrev 2009-11-12 20:33:13 följande:
    vad är fvp?
    fostervattensprov
  • mejola

ahaaaa, varför gör ni de?

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • hoppfull trots allt

jag har valt att göra FVP pga av min ålder, gjorde det under min sista graviditet också..

• hoppfull trots allt
    Sweetangel85 skrev 2009-11-12 19:13:40 följande:
    jaa jag måste bli bättre på de där.. jag glömmer av de hela tiden!Ja jag hoppas de e övergående sen.. för är man borta hos ngn o jag måste spy.... ja du... jag kissar ju inte bara ner mig i trosorna, utan de går igenom byxor o allt Har de väl börjat så rinner de färdigt.. usch!
    Usch vad jobbigt och besvärligt!
    Var noga med att få instruktioner så du verkligen kniper rätt, annars kan du lika gärna strunta i det.. tror du kommer märka resultat ganska snart. Sen är väl enda rådet under tiden att köpa teena. Lycka till!
  • vitvåonågratill
    Sweetangel85 skrev 2009-11-12 19:02:27 följande:
    Jag måste bara skriva en "hemsk" sak. o en PINSAM sak.Jag har ju börjat o spy oftare nu, o varje gång jag spyr så kissar jag ner mig Usch va hemskt o pinsamt.. *jag dör*Jag kan omöjligt hålla emot.. jag e ju värdelös me knipövningar o har inte gjort många sen sonen.. hade jobbigt med de ett tag efter förlossningen, men sen blev de bättre o bättre, o har lixom kunnat knipa strålen oså..Är de för att jag e gravid nu då o att de tyngs på?? för svaga muskler har jag ju då sannerligen där nere antar jag??Ska på inskrivning i mon så kanske ska nämna de för min BM?Är livrädd flr framfall ju.
    Händer mig alltid när jag spyr...så åker jag på magsjuka så sitter jag på toa och spyr i en hink...blir jag riktigt sjösjuk och måste spy så skulle samma sak hända...jättepinsamt när man har en kille som är sjöman som man gärna är med på jobbet ibland! Räcker att jag bara hostar när jag är förkyld eller studsar studsmatta så läcker det...så jag vet inte hur ofta jag sagt att jag ska börja använda mina knipkulor men man glömmer ju alltid av det OCH glömmer även att knipa! Knipa strålen och så har jag alltid kunnat med, så det lär inte vara någon bra indikation på hur "slapp" man är (kom inte på nåt bättre ord )
  • JuliaIsabella
    mejola skrev 2009-11-12 20:38:36 följande:
    ahaaaa, varför gör ni de?
    Gör fvp för att min minsta har DS så läkaren tyckte att vi skulle göra fvp är så nervös ska göras 28 dec
  • Mollystar
    Yossan skrev 2009-11-12 20:51:02 följande:
    Inskrivning imorgon!
    Jag har oxå  inskrivning i morgon. :)
    Tycker det ska bli roligt att få komma dit , det känns lite verkligare då. :)
  • hemljuvahem
    Sweetangel85 skrev 2009-11-12 19:02:27 följande:
    Jag måste bara skriva en "hemsk" sak. o en PINSAM sak.Jag har ju börjat o spy oftare nu, o varje gång jag spyr så kissar jag ner mig Usch va hemskt o pinsamt.. *jag dör*Jag kan omöjligt hålla emot.. jag e ju värdelös me knipövningar o har inte gjort många sen sonen.. hade jobbigt med de ett tag efter förlossningen, men sen blev de bättre o bättre, o har lixom kunnat knipa strålen oså..Är de för att jag e gravid nu då o att de tyngs på?? för svaga muskler har jag ju då sannerligen där nere antar jag??Ska på inskrivning i mon så kanske ska nämna de för min BM?Är livrädd flr framfall ju.
    Jag har inte fött barn och pissade på mig när jag spydde loss häromdagen..
    Tror inte det är jättelätt att kontrollera när det bara kommer sådär.. man låser sig lätt vid själva spyandet också...

Jag har nog själv inte jättedåliga knipmuskler.. hoppas jag ^^
  • annanazell

Idag ska jag på VUL igen. Hoppas det inte bara syns en fosterhinna nu för då är det kört för mig. Var ju dit i vecka 5+6 och de såg endast en fosterhinna.

Svar på tråden BF Juni 2010!