• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Joggi

Åh jag är oxå känslig förresten! Jag som är så tuff annars *ss*=)

Tittade på Oprah igår morse och då handlade det om Christian Lejonet.. Den historien träffar mig rakt i hjärtat och har gjort det sen jag såg den för nåt år sen. Så jag grät och grät och grät och det fanns inge stopp! Haha...
    Ifall nån här inte har sett nåt om den så lämnar jag en länk:

Såg att dom killarna i videon har skrivit en bok (har jag missat helt) om hela historien! SKA KÖPAS! Och intresse om att göra en film finns! *hoppas*..

• Housemouse

Jag är också känslig, milt sagt... Någon som hört låten "Sommarkatt" med Anders Timell och Adam Alsing på Mix Megapol? De sjunger knappast vackert, och hela texten är på skämt, men tårarna bara rann på mig när jag hörde den! Nu är det officiellt, jag är knäpp på riktigt.

• Martinis84

hallå tjejer!
    Var ett tag sedan jag var här inne och kikade, men har haft fullt upp.
    Igår fick jag titta på bebben, så spännande fast jag såg inte så mkt. BM såg mer både armar och ben, dock såg jag hjärtat slå. Nu vet jag vilken dag jag är i. I går trodde jag att ajg var på 10+4, men visade sig vara 10+0 så 10+1 idag!

• Yossan

Inskriven och klar. Bm verkade bra. Hade inte varit på cellprov på länge, så det togs, liksom alla dessa blodprover. Hade HÖGT blodtryck! Måste vara heltidsjobb + studier som gör det. En vecka kvar nu, sedan blir det lugnare.
    Fick höra hjärtljuden. *mys!*
    Remiss skrevs till förlossningsläkare för diskussion efter trasslet efter förra förlossningen. Känns bra.

• stina84
    Joggi skrev 2009-11-13 11:39:35 följande:
    Hello flickor!Såg att ni pratade om julen, och JAAA jag längtar oxå=) Mer än nånsin!!När jag vaknar på morgonen så har jag en kula nedanför magen på vänster sida som försvinner när jag har kissat! Den är stor som en apelsin ungefär och väldigt hård.. Hela magen ser helt sne ut! Har ni så??que - Gud så spännande! Grattis!
    Japp så har jag med, det är din blåsa du känner
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84

que: Jätte stort grattis! Vad avis jag blir!

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Joggi
    stina84 skrev 2009-11-13 12:12:45 följande:
    Japp så har jag med, det är din blåsa du känner
    WHAT? Vilken jätteblåsa!
    Läste runt lite på nätet nyss och läste att det är blåsan som trycker upp livmodern, hur är det egentligen?
  • AnAngel

que: Va roligt, dubbel lycka! Grattis.

Idag fick jag göra 3 olika luncher innan jag till slut gjorde makaroner med ostsås, de gick ner (tur att jag har kväll och kunde göra massa olika hemma...)... går in i v 11 idag... och illamåendet blir bara värre och värre, de sista 2 veckorna blir de värre för varje dag som går! Ngn annan som har de så? Måste inte kräkas men äcklas av framförallt mat! Mår illa bara jag tänker på att jag måste äta, jag som annars älskar mat!

• msfine

AnAngerl: det är lika för mig, har blivit mer illamående ju längre jag har gått. ÄR också i vecka11. Denna vecka är jag sjukskrivern. Spyr och spyr men äta kan jag som tur är :) eller kanske inte för jag behöver inte gå upp nått.

• 0810

Apropå att vara känslig höll jag på att börja gråta igår på jobbet, när en tjej som precis fått barn var och hälsade på med familjen. De har kämpat i flera år för att få barn, och jag är så glad för deras skull, och bebisen var så fin... Håller nästan på att börja gråta igen nu...

Svar på tråden BF Juni 2010!