• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Thesso
    mejola skrev 2009-11-13 18:37:49 följande:
    8 veckor, 2 månader redan, tiden går fort när man har roligt ändå
    Du har så härliga bilder. var hittar du dom?
  • kozzan

fascinerande att man redan kan urskilja att det är en månniska efter bara 8v...

• mejola
    Thesso skrev 2009-11-13 18:44:18 följande:
    Du har så härliga bilder. var hittar du dom?
    lite överallt faktist, ja googlar bara 
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

Denna sida är ruskigt bra och intressant att kika in på tycker jag
    Där kan ja hänga ett bra tag när man egentligen borde göra annat

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Kikkilajnen

Hej tjejer!

Jag åkte in akut igår med kraftiga blödningar och var helt säker på att jag fått missfall.
    Bäbis levde iaf men blödningarna slutade inte så jag fick stanna kvar.
    Nu har blödningen avtagit men läkarna säger att det ska komma ett lass till då jag har ett område på 6x2 cm som är fullt med blod som ska ut.
    Har fått sett bäbisen 3 dagar i rad på VUL men känner inte riktigt att jag kan glädjas åt det ändå.
    Ingen vet vad det beror på och missfallsrisken är inte över ännu.
    Vi som åker till Thailand i 7 veckor på måndag...
    Fick ställa in helgens planer i Hudik för att träffa nära och kära en sista gång
    Jag hoppas sista lasset med blod kommer snart så jag kan fokusera på annat.
    Är i V.12 idag, jag som längtat så....

• längtar och väntar

Min mage har verkligen förändrats den senaste veckan! Är 10+6 nu och den är stenhård och på kvällarna hur stor som helst! Min man satt och tittade på mig häromkvällen och jag frågade vad han tittade på.. Då sa han "din mage är ju helt stor"

Detta med magen är väl inget konstigt? Det är väl bara den naturliga utvecklingen?

• Fargoli

Min mage är stor den med, man ser verkligen skillnad på den, jag knäppte kort den tredje förra månaden och den tredje denna månad, verkligen skillnad, och nu tycker jag själv att jag ser ut att vara i vecka 15 xD Känner mig alldeles uppsvälld

• Fargoli

Är det bara för mig som det känns som att det typ trycker på urinblåsan. Speciellt på kvällen.

• majess

Hejsan hoppsan,idag var det dags för inskrivning på BMG,hade en kanongo bm! Jag sa att jag ville ha planerat snitt o hon satt o fundera på hur vi skulle tota ihop en tillräckligt bra story....
    Fick se hjärtat med vanligt ul,men jag måste faktiskt säga att man såg mycket bättre med vul...
    tog även ett blodprov för kubb.så nu är det upp till bevis....

Svar på tråden BF Juni 2010!