• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Sweetangel85

Jag måste bara skriva en "hemsk" sak. o en PINSAM sak.

Jag har ju börjat o spy oftare nu, o varje gång jag spyr så kissar jag ner mig Usch va hemskt o pinsamt.. *jag dör*
    Jag kan omöjligt hålla emot.. jag e ju värdelös me knipövningar o har inte gjort många sen sonen.. hade jobbigt med de ett tag efter förlossningen, men sen blev de bättre o bättre, o har lixom kunnat knipa strålen oså..

Är de för att jag e gravid nu då o att de tyngs på?? för svaga muskler har jag ju då sannerligen där nere antar jag??

Ska på inskrivning i mon så kanske ska nämna de för min BM?
    Är livrädd flr framfall ju.

• mejola
    Sweetangel85 skrev 2009-11-12 19:02:27 följande:
    Jag måste bara skriva en "hemsk" sak. o en PINSAM sak.Jag har ju börjat o spy oftare nu, o varje gång jag spyr så kissar jag ner mig Usch va hemskt o pinsamt.. *jag dör*Jag kan omöjligt hålla emot.. jag e ju värdelös me knipövningar o har inte gjort många sen sonen.. hade jobbigt med de ett tag efter förlossningen, men sen blev de bättre o bättre, o har lixom kunnat knipa strålen oså..Är de för att jag e gravid nu då o att de tyngs på?? för svaga muskler har jag ju då sannerligen där nere antar jag??Ska på inskrivning i mon så kanske ska nämna de för min BM?Är livrädd flr framfall ju.
    du kan ju göra knipövningar redan nu också, de är bra mer än dåligt, gör de under tiden du lagar mat tex, få in en rutin i det.
    Man kan ju bli inkontiten under graviditeten, speciellt om man fått barn innan, de är inget att skämmas för Men säg de till BM så kan hon ge dig lite träningstips.
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Sweetangel85
    mejola skrev 2009-11-12 19:07:02 följande:
    du kan ju göra knipövningar redan nu också, de är bra mer än dåligt, gör de under tiden du lagar mat tex, få in en rutin i det. Man kan ju bli inkontiten under graviditeten, speciellt om man fått barn innan, de är inget att skämmas för Men säg de till BM så kan hon ge dig lite träningstips.
    jaa jag måste bli bättre på de där.. jag glömmer av de hela tiden!
    Ja jag hoppas de e övergående sen.. för är man borta hos ngn o jag måste spy.... ja du... jag kissar ju inte bara ner mig i trosorna, utan de går igenom byxor o allt Har de väl börjat så rinner de färdigt.. usch!
  • Thesso
    Sweetangel85 skrev 2009-11-12 19:13:40 följande:
    jaa jag måste bli bättre på de där.. jag glömmer av de hela tiden!Ja jag hoppas de e övergående sen.. för är man borta hos ngn o jag måste spy.... ja du... jag kissar ju inte bara ner mig i trosorna, utan de går igenom byxor o allt Har de väl börjat så rinner de färdigt.. usch!
    Det finns ju såna kulor som man stoppar in,. typ geisha kulor eller vad det nu heter. Det finns såna med vikter i så man anpassar efter hur bra man kan knipa och ju bättre man kan desto mer vikt stoppar man i kulan.
  • Fargoli
    mithrandil skrev 2009-11-12 19:25:18 följande:
    Vul imorn.Usch så nervöst. :-S
    Den kommer nog gå bra, vilken vecka är du i?
  • JuliaIsabella

Nu har jag varit hos Bm alla prover såg bra ut nu är det bara att invänta fvp den 28 dec hoppas på svar innan nyår så nervös. sen ska jag inte vara tillbaka hos bm förrän vecka 24 tiden rullar på hoppas jag

• Sweetangel85
    Thesso skrev 2009-11-12 19:22:45 följande:
    Sweetangel85 skrev 2009-11-12 19:13:40 följande: Det finns ju såna kulor som man stoppar in,. typ geisha kulor eller vad det nu heter. Det finns såna med vikter i så man anpassar efter hur bra man kan knipa och ju bättre man kan desto mer vikt stoppar man i kulan.
    okeej, kanske borde kolla upp de då.. kan ju lixom inte bli värre!
  • hoppfull trots allt

Känner att jag kanske kanske börjat må lite bättre.. 2 dagar i rad nu som jag inte legat utslagen i soffan Me like! Hoppas det håller i sig bara.

Väntar på inskrivningen nu som är 26 nov men det går ju så sakta.. Sen har jag tid för FVP den 30 nov, det ska bli skönt när det är gjort även om jag inte ser fram emot den lång väntan på svaret..

• mejola
    JuliaIsabella skrev 2009-11-12 19:47:29 följande:
    Nu har jag varit hos Bm alla prover såg bra ut nu är det bara att invänta fvp den 28 dec hoppas på svar innan nyår så nervös. sen ska jag inte vara tillbaka hos bm förrän vecka 24 tiden rullar på hoppas jag
    vad är fvp?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!