• majess

BF Juni 2010!

Fy jag har ångest!! Jag ska jobba imorgon o jag är inte ett dugg inspirerad!!!!48 timmar är jag borta!!! hjälp!

• majess
    mejola skrev 2009-10-26 21:48:12 följande:
    oj vad länge, vad jobbar du med?
    behandlingsassistent på ett behandlingshem för narkomaner och alkoholister.
  • majess
    mejola skrev 2009-10-26 21:53:19 följande:
    intressant jobb du har, måste vara givande varför blir du borta sålänge?
    vi har sådana långa pass,är ensam med 22 patienter.sedan är jag ledig i 4 dygn o det är ändå en heltid.så igentligen är det kanon med så komprimerad arbetstid men just nu känns det över......t att behöva hasa sig dit! men visst,ett bra jobb med mycket feedback är det allt
  • majess
    vitvåonågratill skrev 2009-10-26 21:53:19 följande:
    Vem farao är inspirerad till att jobba just nu, vad man än jobbar med? Hade mycket hellre legat hemma och vårdat illamåendet och den obotliga tröttheten fram till BF typ! Även om jag hoppas illamående och trötthet mattas av snart! Men jag slänger över lite extra energi till dig alla fall, den lilla som e kvar som jag inte lyckades hitta och använda på mitt jobb idag!
    he he he va kul du är ..tackar så mycket! Du har nog helt rätt,det är nog ingen som är så sugen på o jobba just nu
  • majess
    mejola skrev 2009-10-26 21:52:33 följande:
    usch jag börjar bli smånervös, om 2½ vecka så är de släktträff, de blir alltid dricka och de bjuds på rätt bra. min mage är ju redan rätt svullen och jag måste ju tacka nej till dricka vilket ja aldrig gjort innan under den tiden vi vart tillsammans (tex nyår, träffar, firanden) de blir rätt uppenbart, funderar på att säga att ja inte mår så toppen så vill inte dricka. De vet att ja blir åksjuk lätt så kanske kan skylla på de, de är ju ingen lögn i sig haha och de är nästan en timmes biltur dit 
    hitta på att du börjat få migrän?
    Fy vad besvärligt sådant är,att behöva hitta på o justera ursäkter.hoppas det löser sig
  • majess
    Summer skrev 2009-10-27 11:43:52 följande:
    Idag har vi varit vi på DS hela morgonen och nu ser allt bra ut! Detta räknas nu som en normal graviditet. Den hade växt som den skulle, mina hcg-värden var bra och hjärtat pickade fortfarande! Graviditeten hade dessutom fixerats och sitter nu i mitten av livmodern :)5 kritiska veckor kvar...hoppas att vi har fått vår beskärda del av sorg, frustration och elende. Snacka om solskenshistoria :)Kram till alla!
    Vad härligt för er!!! det är ni verkligen värda!
  • majess

Jaha..nu sitter man här på jobbet... fy vill bara hem!
    Hur har ni andra det då?

• majess
    Joggi skrev 2009-10-27 11:57:21 följande:
    Låååååångtråkigt! Jag vill må bra och jobba!
    ska vi byta?
  • majess
    Joggi skrev 2009-10-27 12:28:29 följande:
    Att vi byter spelar nog ingen roll=)Vill oxå jättegärna orka gå upp ur sängen utan att känna så här.. Det har f*n blive psykiskt jobbigt tycker jag, du då? Man klarar ju inte av något!
    usch nu nästan jag skäms...jag mår ju inte spyilla,däremot har jag absolut ingen hunger på dagarna,bara avsmakskänsla....magen knorrar o vill ha mat medans munnen säger STOPP.
    På kvällarna/nätterna tar jag igen dagssvälten med råge
Svar på tråden BF Juni 2010!